  • Data: 2011-09-28 11:42:37
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/09/2011 10:36, Jarek Andrzejewski wrote:

    > więc dlaczego nie popierasz energetyki jądrowej albo limitów zużycia
    > prądu (prąd na kartki? :-) tylko akurat chcesz zakazu żarówek?
    > Jak chcesz zapobiec temu, żeby właczył 5 świetlówek po 20W zamiast
    > żarówki 100W, skoro to tak Ci szkodzi?

    Skąd wiesz, co popierasz i po co normalny człowiek miałby włączać 5
    świetlówek dających tyle samo światła każda, co jedna żarówka?

    Masz problem ze wzrokiem, a nie oświetleniem.

    > o Tobie - tak

    Przepraszam, zapomniałem przez chwilę, że to PMS. Cały świat potrafi się
    dla własnego dobra dostosować, ale tutejsza elita dostrzega powiązania i
    spiski, na które 95% część idiotów w społeczeństwie jest ślepa.

    Co ciekawe - pozostałe 95% twierdzi to samo o sobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net