  • Data: 2011-09-28 11:49:33
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2011 11:21, kamil pisze:

    > Nie płacę, lubię za to zabrać dziecko do pachnącego trawą parku, zamiast
    > wdychać smród elektrowni

    Uhm... Znaczy się masz oświetlenie na zasadzie perpetuum mobile? Bo
    inaczej i tak elektrownia będzie potrzebna.

    Chociażby na "ekologiczne" samochody elektryczne czy "ekologiczne"
    ogrzewanie elektryczne.

    > i spaliny 15-letnich trupów, bo przecież te

    Jasne, bo te nowe to tylko zapach lawendy produkują jako spaliny...

    A mój 17-letni samochodzik jest w dobrym stanie technicznym i nie dymi,
    jak niektóre rozklekotane 5-letnie.