  • Data: 2011-09-28 12:05:06
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/09/2011 10:49, Andrzej Lawa wrote:

    > Uhm... Znaczy się masz oświetlenie na zasadzie perpetuum mobile? Bo
    > inaczej i tak elektrownia będzie potrzebna.

    Znaczy się jeśli milion domów zamiast 500w na oświetlenie zużyje 100, to
    potrzeba... sam sobie policz o ile mniej potrzeba, będziesz mieć zajęcie.

    > Chociażby na "ekologiczne" samochody elektryczne czy "ekologiczne"
    > ogrzewanie elektryczne.

    > Jasne, bo te nowe to tylko zapach lawendy produkują jako spaliny...
    >
    > A mój 17-letni samochodzik jest w dobrym stanie technicznym i nie dymi,
    > jak niektóre rozklekotane 5-letnie.

    I dym jest według ciebie wyznacznikiem czystości spalin? Konkretne
    redukcje emisji NO, NO2 i tlenku węgla z każdą normą Euro to dla ciebie nic?

    W ramach eksperymentu polecam wycieczkę do Los Angeles, a nastepnie do
    pełnej ekooszołomów i idiotów (według tutejszych geniuszy) Norwegii.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net