  • Data: 2011-09-28 12:01:16
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/09/2011 10:54, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Włączyłem DWIE po 25W i nie dają tyle światła co jedna 100W normalna
    > żarówa. Nie wydam kolejnych 100zł na sprawdzenie czy 5x25W da radę, ale
    > myślę, że i tak nie - bo jest znacząca różnica w jakości i jasności
    > emitowanego światła.

    Podawałem już przykład lamp foto na świetlówkach energooszczędnych. Ale
    widać profesjonalny fotograf to leszcz i zadowoli się tym, co tobie nie
    pozwala książki przeczytać. Szkoda słów na takie bzdury.

    > ps. jedyne rozsądne światło ze świetlówek to chyba dają te rury po
    > metrze długości i 5 cm średnicy

    No, pięknie migoczące, trupiobiałe świało. Ty tak poważnie piszesz, czy
    leków nie wziąłeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil