eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prąduRe: Złodziej prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Złodziej prądu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <568a49ff$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2016 11:41:38 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <568a49ff$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 56
    Message-ID: <568a4c60$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1451904096 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22823 213.92.229.127:53202
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574857
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-01-04 o 11:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:56879e1a$0$22842$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >> Od powiedzmy mniej więcej 2 tygodni zwróciłem uwagę, że muszę kręcić
    >> rozrusznikiem z 0,5 sek. dłużej niż zwykle.
    >
    > Zimniej, to moze byc normalny objaw.
    > Bardziej istotne jak kreci tym silnikiem - "zdrowo" czy slychac, ze sie
    > meczy.
    >
    >> Raz z tydzień temu, na ok 2 sek. po ok 2 min od odpalenia auta
    >> świeciła mi kontrolka aku. A wczoraj
    >
    > I to jest niepokajce - moga sie konczyc szczotki i laduje z przerwami,

    Ale to by się zapalała kontrolka aku? Czy nie zawsze?

    >
    >> po jednym dniu stania w garażu (8 stopni ciepła) nie odpalił. Napięcie
    >
    > Ale krecil zdrowo, czy wcale nie krecil ?
    >
    >> na aku było 11,2V. Ładowałem go ok 4h, odpalił na dotyk i dzisiaj rano
    >> znowu długo kręcił, ale odpalił, zmierzyłem napięcie 11,8.
    >
    > 11.2V po kilku probach krecenia to jest calkiem dobrze.
    >
    >> odpaliłem auto i zmierzyłem napięcie na klemach 14,2V
    >
    > Ogolnie swietnie, pytanie czy caly czas, i czy po wlaczeniu swiatel tez.
    >
    >> na wyłączonym odpiąłem klemę i próbowałem zmierzyć czy pobierany jest
    >> prąd, ale nie wiem co mam ustawić. Proszę się nie śmiać, jeżeli chodzi
    >> o prąd to jestem noga :) jest tam A~ i A z kreską i kropkami pod
    >> spodem :) W każdym razie u mnie wskazuje na KAŻDYM ustawieniu 0
    >
    > A~ to prad zmienny - ma prawo pokazac 0 na pradzie stalym.
    >
    > Amperomierz wlaczasz oczywiscie w szereg z mierzonym obwodem, czyli
    > miedzy koncowke akumulatora a zdjeta z niego kleme.
    > Jesli probowales zmierzyc prad zwarcia akumulatora, to pewnie
    > bezpiecznik w mierniku juz do wymiany.
    > Niektore mierniki wymagaja podłączenia przewodów do innego gniazda,
    > niektóre maja osobne gniazdo na zakres 20A - a na tym moze miec problem
    > ze zmierzeniem malego pradu np 10 mA.
    >
    >> jak w 100% potwierdzić/wykluczyć winę akumulatora? Odłączyć go na noc
    >> i zmierzyć napięcie?
    >
    > Usterek akumulatora jest kilka, 11.8V po mroznej nocy ... nie jest zle.
    > Duzo da sie powiedziec na sluch - po tym jak kreci.
    >
    > J.
    >
    Kręci dobrze (tak mi się wydaje). Auto stoi cały czas w garażu, gdzie
    nigdy praktycznie nie ma poniżej 5 stopni, nawet teraz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: