  • Data: 2016-01-04 13:19:30
    Temat: Re: Złodziej prądu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-01-04 o 11:31, J.F. pisze:

    >Ale to by się zapalała kontrolka aku? Czy nie zawsze?

    Zapalila sie przeciez.
    Raz styka, raz nie ... ale jak koledzy pisali - teraz to panie
    komputery w samochodzie, juz nikt nie wie, co kontrolka pokazuje :-)

    http://allegro.pl/b069-woltomierz-samochodowy-12v-24
    v-led-miernik-i5378458615.html
    http://allegro.pl/ag361a-watomierz-tester-akumulator
    a-ladowarka-2w1-i5156235269.html

    Moga sie przydac

    >Kręci dobrze (tak mi się wydaje).
    No to raczej nie w akumulatorze ani w rozruszniku problem.

    Ale cos go jednak rozladowalo.

    J.