  • Data: 2016-01-04 10:56:17
    Temat: Re: Złodziej prądu
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-03 o 22:36, t...@g...com pisze:

    > A naladowales aku do konca? Bo w pierwszym poscie pislaes ze jakies 4h, co na
    rozladowany aku raczej nie jest za duzo. ksiazkowo to gdzie 10h pradem ~1/10
    pojemnosci aku

    Nie wiem ile dokładnie było tego ładowania, bo pojechaliśmy "w gości"
    drugim autem i może było 4h może 5h. Jak się naładował i odpalił
    zrobiłem ok 30km jeszcze, bo jak już odpaliłem, to nie chciałem tak od
    razu gasić i przejechałem się kawałek. Potem rano, rzeczywiście tak jak
    piszę miał 11,8, ale odpalił i się doładował widocznie podczas jazdy, bo
    od tamtej pory cały czas trzyma ponad 12,5. Mimo, że wczoraj stał na
    mrozie 3h...

    Nie mam pojęcia co się stało. Jedyne co mogłem zrobić, to otwarte drzwi
    i nie zamknięty z pilota, ale wtedy pokazuje zużycie 0,2A, co jak pisano
    nie może rozładować aku przez noc. Akumulator ma miesiąc, Bosch 95ah.