eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZlikwiowali dobry portal populacja.pl. Orangejest powoli zżerany przez facebooka:(Re: Zlikwiowali dobry portal populacja.pl. Orangejest powoli zżerany przez facebooka:(
  • Data: 2011-03-03 08:32:43
    Temat: Re: Zlikwiowali dobry portal populacja.pl. Orangejest powoli zżerany przez facebooka:(
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    konsultant wrote:
    > Zlikwidowali populacja.pl -portal dla użytkowników oferty Orange POP,
    > weszli na facebook. Coraz gorzej! Nie ma już możliwości tańszej

    zauwazylem - lipa, facebook mam w dupie i nie korzystam z tego g... a jak widze
    ze niektorzy robia na tym facebooku to sie zastanawiam dlaczego szef im nie
    utnie tego wynalazku na firewallu? No i tam sie nie da lokalizowac :/
    Ostatnio w ogole sie nie dalo zalogowac na populacji, jakies bledy java sypalo
    eh. Jeszcze sw pamieci Idea miala taka fajna mapke z lokalizacja, czasami sie
    to przydalo. Wszedl orange i kilka dobrych rozwiazan zlikwidowano. Teraz sami
    likwiduja siebie?

    Jest jeszcze szansa ze stwierdzili ze populacja jest tak niedorobiona ze
    tymczasowo zastapia ja facebookiem?

    Jesli macie konta na tym cudaku - piszcie i spamujcie ze chcecie powrotu
    populacja.pl :)