    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złe DPFy znowu
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 05 Sep 2018 16:00:03 GMT

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Skoro kiedyś go dopuszczono do ruchu to ma spełniać przepisy z
    > roku w którym go dopuszczono. A idioci i zieloni mogą się co
    > najwyżej denerwować.

    Bo jak wiadomo, oczekujemy ze bedzie wszystko zgodnie z przepisami.
    A nie madrze...

    Mnie zastanawia wiele spraw. Przykładowo - jak to jest mozliwe, ze
    homologacje otrzmuje nowy samochód ktory ma napisane ze spalanie 1l oleju
    na 1000km to jest norma? To jest eko?

    A samo spalanie? Skoro chcemy byc tacy do bólu eko to moze zrobmy podatek
    od nadmiernego spalania?
    Przeciez jeżeli ja spalam w aucie x paliwa na 100km a ktos inny w takim
    samym aucie 2x to chyba ten drugi jest mało eko?

    Itp itd.

    ToMasz - ma racje. Na drogach jest wiele gorszych spraw.
    Ale immo te najbardziej dymiące złomy mogliby rzeczywiscie kierowac na
    badania.
    Tylko czy to sa rzezcywiście te auta ktore nie maja dpfu? Czy problemem
    jest raczej coś innego w samochodzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,