  • Data: 2018-09-06 14:00:00
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Z DPF jest tak że jest to element eksploatacyjny, który zgodnie z
    > podanymi przez producenta parametrami należy wymieniać na nowy co
    > około 200kkm (u niektórych trochę częściej u innych trochę
    > rzadziej). Bo w takim czasie zatyka się popiołami będącymi produktem
    > spalania sadzy która nie jest zupełnie czysta.
    >
    > Co prawda okazuje się że nie trzeba go wymieniać, a wystarczy
    > odpowiednią procedurą wypłukać (parę stów to kosztuje), jednak okres
    > pomiędzy serwisami jest mniej-więcej taki jak producent zakładał i
    > mniejszy nie będzie. A DPF po płukaniu praktycznie działa jak nowy.

> [...]
    No To wszystko prawda.
    Ale ja nie twierdziłem, ze moge ci pokazac filmy z silników trupów tylko
    własnie z silników w dobrym stanie ale bez dpfa...

    Problemem dpfu jako czesci eksploatacyjnej jest jeszcze cos innego - jego
    cena.
    Ja rozumiem, ze trzeba wymienic ale co tam kosztuje pare tysi?
    Przeciez to jest głowny problem - absurdalna cena tej czesci...
    Ale moze to jest problem ogólnie czesci, skoro np. wymiana wtrysków ktora
    ostatio przerabiałem kosztowała mnie: 4000 + 500 + 1000...
    A ktos tu przekonywał ze samochody coraz tansze :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik