eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZimny nie pali..Re: Zimny nie pali..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimny nie pali..
    Date: Sun, 20 Feb 2011 22:45:48 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 57
    Message-ID: <ijs26f$hqp$1@news.mm.pl>
    References: <ijrlsi$2ns$1@mx1.internetia.pl> <ijrmof$cuo$1@node2.news.atman.pl>
    <ijrmqk$cuo$2@node2.news.atman.pl>
    <i...@4...com>
    <ijrpkc$g2q$2@node2.news.atman.pl> <ijrqvs$2cqo$1@news.mm.pl>
    <ijrs9s$j41$2@node2.news.atman.pl> <ijrvm9$23h6$1@news.mm.pl>
    <ijs0j0$o6c$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1298238479 18265 81.190.86.247 (20 Feb 2011 21:47:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 21:47:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ijs0j0$o6c$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351562
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-20 22:20, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Mierzyłem tylko latem , bo wtedy problem powstał, więc w razie WÓ
    > zwracam honor ;) ... Jakby mnie ta usterka dopadła w zimie to bym się
    > chyba pociął :)
    >

    Mnie dopadlo wlasnie zima, jakies 2 lata temu :/

    >>> BTW, eksperymenta ofociłeś ?
    >> Zatrzymal sie na etapie rozlozenia na czesci pierwsze.
    >> W zasadzie to komutator jest do przeszlifowania, bo troche
    >> wytarty rowek juz jest,
    >
    > A co go zarżnęło ... bo żeby zatrzeć w/w to "trza mieć talent" ...
    >

    Normalne zuzycie, przez ten rowek mogly sie szczotki jakos krzywo
    ustawiac na tym rancie, ktory powstal i pompka mogla nie chciec ruszyc.
    Wystarczy wyrownac komutator i pompka jeszcze powinna posluzyc troche.

    >> a tak to pompce nic nie dolega, nawet
    >> szczotki w niezlym stanie sa (w mojej pompce rozpdla sie
    >> szczotka, a sprezyna dociskajaca szczotke zaczela pracowac jako
    >> szczotka i wyciela rowek w komutatorze).
    >> Tu masz zdjecia jak to wyglada.
    >> http://img267.imageshack.us/g/20110220214517.jpg/
    >
    > To ta moja ? :) Miło ;)
    >

    Tak, to ta Twoja.

    >
    > BTW: Z tego wniosek, że nie da się autorytatywnie stwierdzić, że jak
    > pada pompka (co jest domeną TDS'ów) że zrypało się to i to ...
    >

    Jest ich domena jak sie jezdzi ciagle na rezerwie... ja tak wlasnie
    swoja zajechalem.
    A usterki tych pompek sprowdzaja sie w zsadzie do uszkodzenia/zuzycia
    szczotek i/lub komutatora.
    Teraz mam na tapecie jedna z najwiekszych bolaczek TDSow, mianowicie
    nastawnik EDC.
    Dorwalem w koncu dla siebie w niezlym stanie i od wczoraj wlasnie
    pozbylem sie wiecznego problemu z odpalaniem na cieplym silniku,
    falowaniem i gasnieciem silnika :>
    Teraz moj stary nastawnik potencjometryczny (EDC) trafil na stol i mam
    zamiar rozlozyc go na czesci pierwsze i wyczyscic (czego ponoc w
    nastawnikach typu EDC nie da sie zrobic).
    Odpowiedni sciagacz mam juz dorobiony i chyba trzeba bedzie tez zrobic
    fotorelacje, bo istnieje tylko dla nastawnikow indukcyjnych (HDK).



    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: