  • Data: 2018-03-07 09:09:40
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-05 o 19:22, Cavallino pisze:

    > Ale mowa nie o tym, że ktoś wjeżdża na czerwonym, tylko o tym że dwa
    > kierunki naraz mają zielone.
    > W tym miejscu tak nie jest.

    Wjeżdżam na zielonym i muszę ostro hamować bo z ul krakowskiej już pędzą
    auta.. Na jakim one wjechały? - przypuszczam że na pewno nie na czerwonym.

    > Ale to już drugie skrzyżowanie na rondzie które przejeżdża i NIE MA NA
    > NIM sygnalizatora, więc gadasz nie na temat.
    > Sygnalizator jest przed pierwszym skrzyżowaniem na rondzie i dotyczy
    > TYLKO tego konkretnego skrzyżowania.
    >
    > Kiedyś były tam powtarzacze przed każdym zjazdem z ronda, ale władza
    > zakazała ich używania, to i je zdjęto.

    Nie, dla kogoś nowego sytuacja może być dużym zaskoczeniem, bo gdy
    wjeżdża na zielonym to może myśleć że ma pierwszeństwo. Żadnych znaków
    znaków że właśnie znajduje się już na innym skrzyżowaniu (bez
    sygnalizacji świetlnej) nie ma.

    > Ważne jest dlaczego jadą, a nie że ktoś musi uważać bo był korek jak
    > on miał zielone.

    Nie mam pojęcia (nigdy nie wjeżdżałem na wymienione skrzyżowania z obu
    stron jednocześnie;-)) z czego ten wynika ten niewątpliwy  błąd, pewnie
    źle światła skonfigurowane.