  • Data: 2018-03-08 15:02:20
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-03-07 o 09:54, J.F. pisze:

    >Nie sądzę, że to tak by wyglądało. Prosty przykład - zwykła awaria
    >asfaltu, roztrzaskałem felgę na ubytku i to nie pierwszy raz. Za
    >każdym razem naprawa / wymiana była na koszt właściciela drogi i to
    >bez ganiania po sądach.
    >Przypuszczam, że za stłuczki wskutek awarii świateł też ktoś
    >odpowiada.

    Felga to drobiazg, a tu ktos zginac moze.
    I nie posadzisz ubezpieczyciela.

    Przy czym - nikt przeciez nie wymaga aby pracownik dyzurowal przy
    kazdym skrzyzowaniu,
    wiec to jakas ocena ogolna - czy byly po dwie zarowki w
    sygnalizatorach,
    czy wymieniano regularnie, czy przewidziano powtarzacz, czy zamowiono
    sterownik z wykrywaniem błedow.

    A moze jednak trzeba zajrzec do watku "zielone swiatlo" i przypomniec
    sobie, ze on daje tylko prawo przejechania za sygnalizator, a potem
    trzeba zwolnic, spojrzec w prawo, przepuscic jadace pojazdy :-)
    No, tu byla mowa o drodze z pierwszenstwem, to juz nie mozna tak łatwo
    załatwic :-)

    J.