-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!news.glorb.com!nx02.iad01
.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zielone oko w akumulatorze - pytanie
Date: Thu, 28 Jan 2010 17:35:14 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <hjsegr$dlu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hjq27v$87$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<hjrpl1$5p0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: abcn109.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1264696668 14014 83.6.229.109 (28 Jan 2010
16:37:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 16:37:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250909
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hjrpl1$5p0$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2010-01-27 22:08, Piotrek pisze:
>> Dnia Wed, 27 Jan 2010 19:56:12 +0100, Przemolo napisał(a):
>
>> Bo w przypadku aku bezobsługowego przy stabilizowanym prostowniku po
>> naładowaniu w 90-95% spada natężenie prądu do kilkuset miliamper. A wtedy
>> naładowanie pozostałej reszty akumulatora trwa jeszcze ze 2-3 dni.
>> Potrzymaj akumulator pod prostownikiem tyle czasu to zielone oczko
>> wylezie
>> na bank.
>
> Tak, tylko, że napięcie podczas ładowania rośnie wówczas do prawie 15V, a
> to chyba nie jest zdrowe dla akumulatora :-/
Rośnie do 16,8V.
neelix
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=