  • 51. Data: 2012-02-07 13:07:55
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > O bezpieczeństwie iOS i WP7,

    No a konkretnie?

    > Jestem pod wrażeniem, to jedyne strony jakie za pomocą telefonu
    > przeglądasz?

    Nie. Tam zajrzałem tylko raz po nabyciu telefonu. Chciałeś zobaczć różnicę,
    więc uprzejmie dostarczam.

    > Większość korzysta z poprawek rozszerzających funkcjonalność
    > najlepszego systemu, do w miarę akceptowalnego minimum. Ale Cydia
    > to przecież niewielka część szczęśliwych posiadaczy iPhona.
    > Tyle że dziwne jest to że sam iOS, z wersji na wersje staje się
    > coraz bardziej funkcjonalny. Strach pomyśleć że gdy wyjdzie wersja
    > 10.0.1 to może się nawet nadawać do użytku jako smartfon bez
    > kombinowania. Co zrobią wtedy wszyscy zadowoleni userzy z tym
    > nadmiarem niepotrzebnych funkcji.

    Będą używać lub nie. Ale co z tego? Tak czy siak nie kupili go do modowania
    tylko do używania.

    > Czy ja Ci próbuję wmówić że skrzyżowanie słabej empetrójki z b.tanią
    > cyfrówka i ograniczonym funkcjonalnie telefonem to smartfon. Ja się
    > pytam czy iOS
    > i WP7 mają już nadającego się do używania PIMa.

    Znaczy Outlooka? Mają, działa, używam.

    Czy ty znowu niesłusznie nazywasz "nie nadającym się do używania" coś co nie
    przypadło do twojego niszowego gustu?

    > Po co dyskutujesz, skoro nie masz pojęcia,

    Ale to ty zmieniasz temat na jakieś ołpensors dystrybucje.
    Nobody gives a shit.

    >>> Jw. patenty na kształt obudowy, ikony i slide to unlock. No to

    > Patrz jak patrzę na iOS, to widzę uderzające podobieństwo do PalmOS
    > i co z tego wynika?

    Są dwie możliwości:
    1. Źle patrzysz
    2. Palm miał kiepskich prawników.

    Pewnie raczej to pierwsze.

    > Większość kupuje taki a nie inny telefon, bo jest akurat modny.

    Tak, Samsungi z androidem kupowane są dla lansu, mimo że nie są żadną
    rewelacją.

    > Dobre narzędzia, mają to do siebie że ich funkcjonalność ogranicza
    > jedynie wyobraźnia użytkowników.

    Nieograniczona to jest tylko bozia w bajkach. Wszystko w przyrodzie ma
    swoje ograniczenia a zwłaszcza konsumenckie urządzenia. Życie jest sztuką
    wyboru i kompromisów.

    Zwykły człowiek, czyli nie linuksiarz, będzie wolał Xbox Live w telefonie
    niż 10 innych pierdut takich jak wymienne karty SD.

    > Zwłaszcza dotyczy to tak potencjalnie
    > wszechstronnego i uniwersalnego urządzenia jak komputer.

    Chyba jakiś składak. Żaden gotowy laptop nie jest wszechstronny, chyba że
    kosztuje absurdalnie drogo.

    > Te też są bardzo potrzebne, ale bezużyteczne w mojej kieszeni.

    Ty naprawdę żyjesz urojeniem, że twój telefon potrafi wszystko?

  • 52. Data: 2012-02-07 14:15:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-07 01:14, Skrypëk pisze:

    > Tylko że ci co są w marginalnej mniejszości niesłusznie nazywają
    > popularne rozwiązania złymi.

    czasami jedna cecha moze calkowicie skreslic dany produkt w oczach - ale
    Tobie ciezko to pojac.
    I nie mam wcale na mysli ikonek, kolorow czy ilosci programow w markecie.

    Jedna z wad (w moich oczach) - wymienie te najwieksze (przeboleje np.
    brak portu kart SD - choc to jesnak jest przydatne):
    - wymagany dod. program (Zune) by cokolwiek wgrac na telefon
    - aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)
    - ograniczona obsluga roznych formatow
    - brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po www)
    - brak jakiegokolwiek managera plikow (ciekawe czy jest dostepna choc
    usluga dropbox)
    - czy jest obsluga drukarek sieciowych? (anroid ma to swietnie
    rozwiazane) - jak znam zycie - pewnie nie
    - brak sensownego przegladacza plikow PDF (toz to niemal standard)
    - brak mozliwosci wczytania ebooka (WP7 będzie traktował e-książki jako
    obce, wrogie plik)
    - Smartfony z WP7 nie pozwalają na wymianę plików przez Bluetooth. W
    sumie to logiczne - patrz punkt wyżej.
    - Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie aplikacji
    spoza Marketplace
    - Aplikacje w menu wyświetlane są jako lista ikon z opisem. Gdy jest ich
    więcej niż kilkanaście, znalezienie potrzebnej aplikacji jest trudne -
    albo trzeba się ,,naprzewijać", albo szukać w wyszukiwarce, albo
    korzystać z kratki z literami. A przecież można by było wprowadzić
    sprawdzony układ siatki, jak w Androidzie, iOS czy Symbianie.
    - A Polaków i inne białe niedźwiedzie mamy gdzieś... (caly fragment artykulu)
    - Brak szyfrowania danych, brak VPN. Zero poważny zastosowań
    korporacyjnych !!!
    - Brak funkcji smart dialing (inteligentnego wybierania po nazwie
    kontaktu lub numerze telefonu) w aplikacji telefonu. Są co prawda
    zamienniki w Marketplace, ale słabo integrują się z systemem - np. nie
    mają historii, nie wyświetlają nieodebranych itd. W rezultacie i tak
    zawsze trzeba korzystać z dwóch aplikacji - systemowej i z Marketplace.

    jest jeszcze pare wad - ale glownie programowej (glosnosc, dzwonki,
    zalaczniki do emaili - ale to zakladam, ze wczesniej czy pozniej
    zostanie poprawione)

    > Bo tendencyjny i manipulatorski tekst - niczym relacja z Przystanku
    > Woodstock w TV Trwam.

    to ustosunkuj sie prosze do punktow, ktore wymienilem wyzej.

    Jak dla mnie te punkty sa dyskwalifikujace, by ten telefon nazwac
    'smartfonem'.

> [...]
    >
    > Zauważ, jak prostacka i nonsensowna jest ta "recenzja". "Recenzent"
    > nawet nie potrafił powiedzieć, co mu się nie spodobało. Najwyraźniej
    > jedyną dla niego wadą WP jest to, że WP to jednak nie android, a on się
    > przecież uzależnił do cyjanogenomodowania.

    > Smartfon to z definicji skrzyżowanie telefonu z outlookiem i ewentualnie
    > możliwością uruchamiania dodatkowych aplikacji.
    > Dziecko nawet nie zna definicji smartfona a się mądrzy.
    > Ponadto nie stać go na ładne rzeczy i dorabia ideologię.

    > Smartfony nigdy nie miały służyć nadpobudliwym majsterkowiczom do

    po Twojej wypowiedzi mam jeden wniosek: na sile chcesz by Twoj telefon
    nazywal sie 'smartfon' nie majac jego cech.
    Ty chcesz po prostu telefonu z ograniczeniem jak 'sterownik pralki
    automatycznej' (to cytat ktoregos z przedpiscow) i nie chcesz w nim nic
    zmieniac, personalizowac. Chcesz byc grzecznym podwaldnym producenta
    sprzetu i oprogramowania, jednak w towarzystwie chcialbys uchodzic za
    'ynteligentnego', znawce i bystrzaka.
    Tak - telefony z WM7 beda dla ludzi, ktorzy potrzebuja ograniczonego
    systemu - i wcale tego nie neguje, bo to w ostatnim czasie marketingowcy
    zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace u wlasciciela IQ
    ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 53. Data: 2012-02-07 15:19:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

> [...]
    > brak portu kart SD - choc to jesnak jest przydatne):
    > - wymagany dod. program (Zune) by cokolwiek wgrac na telefon

    A ajfonie to nikomu nie przeszkadzało.

    > - aby wgrac plik trzeba dod. konwertowac plik (dod. strata czasu)

    Same się konwertują w tle. Nobody gives a shit.

    > - ograniczona obsluga roznych formatow

    Nie ma w przyrodzie rzeczy niegraniczonych.

    > - brak flesha czy silverlight (czyli ogranicza w poruszaniu sie po
    > www)

    To akurat polityka celowa a nie niedoróbka.

    > - brak jakiegokolwiek managera plikow (ciekawe czy jest dostepna choc
    > usluga dropbox)

    Być może jakieś aplikacje do dropbox są. Ale po co, jak jest SkyDrive?

    > - czy jest obsluga drukarek sieciowych? (anroid ma to swietnie
    > rozwiazane) - jak znam zycie - pewnie nie

    W życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby z telefonu coś drukować.
    To taka standardowa technika marketingowa androidziarzy: wymyśleć absurdalne
    ekstremalne zastosowanie i gardłować jakież ono koniecznie i niezbędne.

    > - brak sensownego przegladacza plikow PDF (toz to niemal standard)

    Reader firmy Adobe jest bezsensowny? U mnie działa, znaczy PDFy wyświetla.
    To może napiszta lepszy, linuksiarze, skoro tak kochacie ten standard?

    > - brak mozliwosci wczytania ebooka (WP7 będzie traktował e-książki
    > jako obce, wrogie plik)

    Jako.. wrogie? Cóż to za brednie jakiegoś paranoika?

    Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania wolę
    kindla.

    > - Smartfony z WP7 nie pozwalają na wymianę plików przez Bluetooth.

    W telefonach pozwalających i tak mało kto używa.

    > - Bez odblokowania urządzenia nie jest możliwe instalowanie aplikacji
    > spoza Marketplace

    Ba. Nihili novi.

> [...]
    > ich więcej niż kilkanaście, znalezienie potrzebnej aplikacji jest
    > trudne - albo trzeba się ,,naprzewijać", albo szukać w wyszukiwarce,

    Strasznie trudne, faktycznie :)

    > A przecież można by było wprowadzić
    > sprawdzony układ siatki, jak w Androidzie, iOS czy Symbianie.

    I zjebać w ten sposób cały design. Jasne.
    Nie po to kupiłem WP by wyglądał jak jakieś stare gówno.

    > - A Polaków i inne białe niedźwiedzie mamy gdzieś...

    Biznes to nie działalność charytatywna. Polaczki-biedaczki to kiepski rynek.

    > - Brak szyfrowania danych, brak VPN. Zero poważny zastosowań
    > korporacyjnych !!!

    A jakież to poważne zastosowania koproracyjne będą linuksiarze uprawiać w
    piwnicy u rodziców?

    > - Brak funkcji smart dialing (inteligentnego wybierania po nazwie
    > kontaktu lub numerze telefonu)

    Jakie tam ono inteligentne. Wodotrysk zbędny. Normalnym ludziom się to nie
    podoba.
    Zdrowy człowiek dzwoni poprzez wybranie kontaktu z rejestru ostatnich
    połączeń (klasycznie pod zieloną słuchawką) lub z listy kontaktów, a nie
    klepiąc numery. Tak samo na klasycznych telefonach jak i na "smartfonach".

    Jak zwykle próbujecie publice wmówić, że jakiś foch jest obowiązkowym i
    powszechnym zastosowaniem.

    > jest jeszcze pare wad - ale glownie programowej (glosnosc, dzwonki,
    > zalaczniki do emaili - ale to zakladam, ze wczesniej czy pozniej
    > zostanie poprawione)

    Tak, to jest system wciąż rozwijany, bo istnieje raptem od roku.

    > to ustosunkuj sie prosze do punktow, ktore wymienilem wyzej.

    To ty się ustosunkuj do tych wad androida:
    - jest brzydki, niespójny i tworzony bez gustu zupełnie
    - wymaga dualcorów do płynnego działania
    - ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP
    - nie obsługuje Xbox Live

    Być może gdyby takie rzeczy dopisać do artykułu, to uczyniłoby go bardziej
    rzetelnym. Czytający miałby wtedy świadomość, że android nie jest wcale
    lepszym rozwiązaniem tylko innym. I że wybór androida to kompromis a nie
    żaden sukces.

    No ale wam religia każe twierdzić iż jesteście lepsi, nawet wbrew dowodom.

    > Jak dla mnie te punkty sa dyskwalifikujace, by ten telefon nazwac
    > 'smartfonem'.

    j.w.

    Nie może być tak, żeby jeden głupi minus przysłaniał wszystkie plusy.

    Dlatego sensowna recenzja powinna zawierać nie tylko wady ale i zalety -
    wtedy dopiero publika może podjąć w miarę rozsądną decyzję.

    ^^ Nie, no ten fragment jest po prostu przepiękny. :>

    No nas stać na ładne rzeczy, drogie dziecko, i nie do przerabiania je
    kupujemy.

    > po Twojej wypowiedzi mam jeden wniosek: na sile chcesz by Twoj telefon
    > nazywal sie 'smartfon' nie majac jego cech.

    Nie. To dzieci marnujące życie na modowanie chcą by tylko ich telefony
    nazywano smartfonami.

    > Ty chcesz po prostu telefonu z ograniczeniem jak 'sterownik pralki
    > automatycznej' (to cytat ktoregos z przedpiscow) i nie chcesz w nim
    > nic zmieniac, personalizowac.

    Chcę personalizować i personalizuję. Ale personalizacja ma swoje rozsądne
    granice.

    > Chcesz byc grzecznym podwaldnym producenta sprzetu i oprogramowania,

    Czy ty masz jakąś paranoję? Zniewolony się czujesz przez Onych?

    Ja po prostu wybieram takie urządzenie, jakie mi się najbardziej z
    dostępnych podoba. Po to żeby z niego korzystać, nie po to żeby go modować.

    > jednak w towarzystwie chcialbys
    > uchodzic za 'ynteligentnego', znawce i bystrzaka.

    Ja? To nastoletni androidziarze uzurpują sobie wyłączność na słowo
    "smartfon", co jest pociesznie głupie.

    Ja tam mówię że mam telefon. Na Nokię E50 i BlackBerry też mówiłem telefon.

    > Tak - telefony z WM7 beda dla ludzi, ktorzy potrzebuja ograniczonego
    > systemu

    oraz ładnego, szybkiego, wygodnego i stabilnego. Zamiast przestarzałego
    ajfona i przereklamowanego androida.

    > marketingowcy zrobili bom na smartfon (takie madre slowa podnoszace u
    > wlasciciela IQ ;) - ale uwazam, ze nieslusznie.

    W sensie boom na androidy? Tak.

  • 54. Data: 2012-02-07 16:32:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-07 16:19, Skrypëk pisze:

    > A ajfonie to nikomu nie przeszkadzało.

    iPhonea zwrocilem - m.in tez z powodu posiadania dodatkowych aplikacji
    srodowiskowych by cos sensownego zrobic (nie mam komputera swojego - nic
    nie wgram)

    > Same się konwertują w tle. Nobody gives a shit.

    a czy ty masz tylko jeden komputer?
    Sa sytuacje, ze trzeba obsluzyc wspolpracowac z paroma komputerami - na
    kazdym mam instalowac jakies dziwne oprogramowanie?

    (pomijam fakt, ze polityka wielu firm tego zabrania)

    > Nie ma w przyrodzie rzeczy niegraniczonych.

    nie, ale sa pewne standardy, ktorych nie zmienisz
    chocbys tupal nozka

    > To akurat polityka celowa a nie niedoróbka.

    tak tez mowi apple
    a internet swoje i stron fleshowych nie ubywa
    zly internet, zly .... ;)

    Ja chce sie dostosowac do obecnie istniejacej sytuacji a nie czekac az
    za pare lat flesh sam wymrze smiercia naturalna.

    > Być może jakieś aplikacje do dropbox są. Ale po co, jak jest SkyDrive?

    ale sa pewne standardy
    SkyDrive jest na ile systemów operacyjnych dostepne?

    Dodatkowo w Dropbox nie przechowuje sie tylko dokumentow office.

> [...]
    > To taka standardowa technika marketingowa androidziarzy: wymyśleć
    > absurdalne ekstremalne zastosowanie i gardłować jakież ono koniecznie i

    to po co Ci obsluga dokumentow (patrz Twoj przyklad z SkyDrive)
    Ja rzadam by smartfon umozliwil mi wydruk dokumentu (pdf/worda/excela)
    jaki mam na telefonie - bez koniecznosci podlaczania telefonu do
    komputera (tu sie klania durne miedzymordzie w postaci potrzeby
    posiadania Tunes - bo via BT sie nie da przeslac pliku na notebooka....)
    Toc to juz 'glupi i pymitywny' symbian potrafil wydrukowac dokument.

    Ale oczywiscie stoisz przy swoim: "ja nie potrzebuje, to inni rowniez"

    > Reader firmy Adobe jest bezsensowny? U mnie działa, znaczy PDFy wyświetla.
    > To może napiszta lepszy, linuksiarze, skoro tak kochacie ten standard?

    no przeciesz pisza, ze kleka przy dlugich plikach PDF.
    Jak wczytam cala ksiazke lub paruset stronicowa instrukcje w pdf - da rade?

    > Jako.. wrogie? Cóż to za brednie jakiegoś paranoika?

    jakie formaty ebookow (ogolnie przyjete) akceptuje WM7 ?
    Prosze o odpowiedz tutaj.

    > Jakieś programy do tego są. Nie interesowałem się, bo do czytania wolę
    > kindla.

    a masz interfejs Kindla na WM7?
    Bo z glupiego androida bez problemu sie da polaczyc z baza ksiazek
    Kindla i pobrac w jego natywnym formacie (bez potrzeby targania
    dodatkowego urzadzenia).

    > W telefonach pozwalających i tak mało kto używa.

    patrz wyzej: "nie uzywasz i twierdzi, ze nie potrzeba"
    Tu sie mylisz.
    Czujesz sie wyobcowany jak posiadacz iPhonea.

    Przyklad:
    mam w telefonie dokument w pdf.
    zalozmy, ze nie mam mozliwosci wydrukowania wprost z telefonu,
    wiec chcialbym go szybko przekopiowac na komputer kolegi (nie ma Zune'a)
    po BT by on wydrukowal ten plik na drukarce lokalnej.

    Jak to zrobi posiadacz WM7?

    Pewnie powie - a po co?

    > Ba. Nihili novi.

    No tak - super argument :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nihil_novi

    > Strasznie trudne, faktycznie :)

    nie jest trudne - ale powoduje, ze jak masz paredziesiat roznych
    programow, to:
    - nie da szybko do nich dojsc (ograniczona liczba kafli)
    - nie da sie ich grupowac w podgrupy tematycznie (czyli zakladac
    katalogow, np. na programy edycyjne, narzedzia, etc).
    Caly czas masz jeden worek, w ktorym bedziesz nieustannie grzebal.

    > I zjebać w ten sposób cały design. Jasne.
    > Nie po to kupiłem WP by wyglądał jak jakieś stare gówno.

    rozumiem, ze 6 kafli = 6 funkcji telefonu Ci wystarczy :)

    > Biznes to nie działalność charytatywna. Polaczki-biedaczki to kiepski
    > rynek.

    a ty jestes bogatym Amerytkaninem :)

    Powiem Ci kim jestes: ofiara marketingu bogatych Amerykanow.

    > A jakież to poważne zastosowania koproracyjne będą linuksiarze uprawiać
    > w piwnicy u rodziców?

    Co argumentow zabraklo - albo nawet nie wiesz do czego to sluzy?

> [...]
    > klepiąc numery. Tak samo na klasycznych telefonach jak i na "smartfonach".

    Bo masz 6 nuemrow w ksiazce telefonicznej - podobnie jak 6 kafli na
    ekranie ;)

    > Jak zwykle próbujecie publice wmówić, że jakiś foch jest obowiązkowym i
    > powszechnym zastosowaniem.

    > Tak, to jest system wciąż rozwijany, bo istnieje raptem od roku.

    na razie to bubel
    albo inaczej - system dla telefonu - a nie smartfonu.

    Wyglad telefonu (tego Nokii nie ujmuje) to nie wszystko.
    Ty sie na razie zachwycasz tylko wygladem, bialymi ramkami etc.

    > To ty się ustosunkuj do tych wad androida:
    > - jest brzydki, niespójny i tworzony bez gustu zupełnie

    tez tak moge powiedziec o MacAir - choc nigdy z niego nie korzystalem

    > - wymaga dualcorów do płynnego działania

    nie mam dualcora - prc. 800MHz i chodzi plynnie

    > - ma gorszą klawiaturę ekranową niż WP

    a ja mam sprzetowa i sie nie chwale.
    W czym jest gorsza ta ekranowa klawiatura?
    W Twoim subiektywnym odczuciu, czy masz jakis konkretny argument

    > - nie obsługuje Xbox Live

    A kto ma w domu Xbox live?

    A jesli ktos woli PS3 lub Nintendo - to ma sobie tez tego Xboxa kupic?

    Najdurniejszy argument jaki od dawna slyszalem :-D

> [...]
    > bardziej rzetelnym. Czytający miałby wtedy świadomość, że android nie
    > jest wcale lepszym rozwiązaniem tylko innym. I że wybór androida to

    ale mi chodzi o pewne zalozenia tego systemu.
    a nie o dzialanie.
    Zalozenia to jego funkvcjonalnosc - jak to zrobia - nie interesuje mnie to.
    Po prostu niektorzy wymagaja ciut wiecej funkcjonalnosci (nawet kosztem
    ergonoimii, ktora w tym przypadku jest drugorzedna sprawa).

    > No ale wam religia każe twierdzić iż jesteście lepsi, nawet wbrew dowodom.

    ja nie twierdze, ze cos jest lepsze/gorsze - bo to jest subiektywne.
    Chce Ci tylko wyprostowac mysli i swiatopoglad - ze nie kazdy patrzy
    Twoimi oczami.
    Przykladowo: nie mam kamery do videorozmow - bo nie potrzebuje (nie
    uzywam, lub uwazam za zbedne. A jakbym potrzebowal to poszukalbym takigo
    modelu co to ma), ale np. braku wymiany plikow po BT nie potrafilbym
    odzalowac (to 1 z punktow dyskwalifikujacych).

    > j.w.
    >
    > Nie może być tak, żeby jeden głupi minus przysłaniał wszystkie plusy.

    ale wymianilem Ci tych minusow sporo - i staralem sie nie czepiac
    szczegolow.

    > Dlatego sensowna recenzja powinna zawierać nie tylko wady ale i zalety -
    > wtedy dopiero publika może podjąć w miarę rozsądną decyzję.

    szukajac nowego produktu - wpierw czytam o jego wadach.
    Czy sa akceptowalne i czy mieszcza sie w kompromisie na jaki moge sie
    zgodzic.

    > ^^ Nie, no ten fragment jest po prostu przepiękny. :>

    tu sie ustosunkuj do autora tych slow, a nie do mnie

    > No nas stać na ładne rzeczy, drogie dziecko, i nie do przerabiania je
    > kupujemy.

    j/w

    > Nie. To dzieci marnujące życie na modowanie chcą by tylko ich telefony
    > nazywano smartfonami.

    uwierz - nie marnuje zycia na modowania telefonu - po prostu raz
    skonfigurowany mi sluzy i robi to co od niego oczekuje.
    Czasami dokladajac do niego jakas nowa funkcje czy program (ktory tu
    ktos nawet poleci).
    Nie instaluje wszystkich programow/gier z markietu - nie mam na to czasu
    i checi.
    Konfiguruje raz telefon _pod siebie_ i zapominam o tym.

    > Chcę personalizować i personalizuję. Ale personalizacja ma swoje
    > rozsądne granice.

    To wydrukuj jakis dokument ?
    Lub przeslij plik na sluzbowy laptop lub laptop kolegi (bez instalacji
    dod. oprogramowania)
    Polacz sie laczem VPN z siecia swojej firmy?

    > Czy ty masz jakąś paranoję? Zniewolony się czujesz przez Onych?

    nie ja - tylko Ty.
    I d\to do tego stopnia, ze tego nie zauwazasz.
    Czyli z punktu widzenia marketoiddowca - jestes idealnym klientem.

    > Ja po prostu wybieram takie urządzenie, jakie mi się najbardziej z
    > dostępnych podoba. Po to żeby z niego korzystać, nie po to żeby go modować.

    i kazdy ma do tego prawo
    Ale wyglad to nie wszystko.
    Z wygladu bardzo podoba mi sie iPhone4 - a lezy w szufladze.

    > Ja? To nastoletni androidziarze uzurpują sobie wyłączność na słowo
    > "smartfon", co jest pociesznie głupie.

    nie, slowo smartfon jest obecnie promowane wszedzie - naduzywane.

    > Ja tam mówię że mam telefon. Na Nokię E50 i BlackBerry też mówiłem telefon.

    ja tez nie mowie "zapomnialem smartfona" tylko telefon i tak go traktuje.
    Poprzednio nosilem dwa urzadzenia: telefon + Palmtop.
    Teraz jestem zadowolony, ze majac jedno urzadzenie mam ta funkcjonalnosc
    - a nawet wieksza - niz poprzednio przy dwoch.

    > oraz ładnego, szybkiego, wygodnego i stabilnego. Zamiast przestarzałego
    > ajfona i przereklamowanego androida.

    ajfon przestarzaly?
    przereklamowany android?

    Leczysz kompleksy?

    > W sensie boom na androidy? Tak.

    no bez dwoch zdan - komplesy :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 55. Data: 2012-02-07 16:41:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 49 wad masz wymienionych. Ale moze dla niektorych wazniejsza jest
    > elegancka personalizacja ..

    >Och, jednak nie 100?

    Inne oprocz wad maja jeszcze zalety :-)

    >To jeszcze policz ile z tych 49 to faktycznie wady, czy nadal
    >aktualne i czy na pewno prawda.
    >"39. Gry dla WP7 są dość drogie..." - o ROTFLU poranny.

    A co w tym dziwnego ?
    Siedzisz sobie np w poczekalni u lekarza czy jedziesz w pociagu i
    rozgrzalbys palce .. a tu wybulic dodatkowo trzeba :-)

    >Żeby było trzeba kasować stare, to najpierw trzeba zasrać całe 8 lub
    >16 GB w ajpodzie/telefonie. Zdrowym umysłowo ludziom wystarczy mieć
    >przy sobie tylko 2-3 tysiące ulubionych piosenek.

    Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego
    problemu :-)

    Mapy Europy (dla niektorych i wiecej), pare ksiazek (audio), i mimo
    8GB na muzyczke brakuje miejsca. A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co
    zajmuje.

    J.

  • 56. Data: 2012-02-07 17:06:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Inne oprocz wad maja jeszcze zalety :-)

    Och, niby jakie? Mają Live Tiles? Mają Metro UI? Mają Xobox Live?

    > A co w tym dziwnego ?

    W tym że ktoś ceny gier przedstawia jako wadę systemu? Nic, dosyć typowa
    durnota.

    > Siedzisz sobie np w poczekalni u lekarza czy jedziesz w pociagu i
    > rozgrzalbys palce .. a tu wybulic dodatkowo trzeba :-)

    Darmowych gier jest multum. Polaczki-biedaczki mają z czego wybierać.

    > Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego
    > problemu :-)

    No o prostu nie mam pierdolca na punkcie kolekcjonowania muzyki. Szkoda mi
    na to czasu i i pieniędzy.

    > Mapy Europy (dla niektorych i wiecej),

    Jakbym był komiwojażerem, to bym sobie nabywł zwykłą nawigację do auta.

    > pare ksiazek (audio),

    Wolę papierowe.

    > i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.

    Oszołomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

    > A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.

    Nie interesuje mnie to.

  • 57. Data: 2012-02-07 17:11:57
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 7 02 2012 17:32, AL pisze:

    > ajfon przestarzaly?

    W stosunku do konkurencji bardzo przestarzały.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 58. Data: 2012-02-07 17:50:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-07 18:11, ALEX wrote:

    > W stosunku do konkurencji bardzo przestarzały.

    Nie sprawdzalem na ile ten test jest miarodajny, jednak wyniki sa dosc
    interesujace:
    http://www.extremetech.com/computing/99379-iphone-4s
    -benchmarks-twice-as-fast-as-the-galaxy-s-ii-droid-b
    ionic

  • 59. Data: 2012-02-07 17:53:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > interesujace:
    > http://www.extremetech.com/computing/99379-iphone-4s
    -benchmarks-twice-as-fast-as-the-galaxy-s-ii-droid-b

    Tu nie chodzi o jakieś nieistotne benczmarki podniecające tylko nastolatków.

  • 60. Data: 2012-02-07 17:56:02
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 7 02 2012 18:50, atm pisze:

> [...]
    > interesujace:
    > http://www.extremetech.com/computing/99379-iphone-4s
    -benchmarks-twice-as-fast-as-the-galaxy-s-ii-droid-b

    A w jakim temacie ten link?