    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 7 Feb 2012 18:06:55 +0100

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Inne oprocz wad maja jeszcze zalety :-)

    Och, niby jakie? Mają Live Tiles? Mają Metro UI? Mają Xobox Live?

    > A co w tym dziwnego ?

    W tym że ktoś ceny gier przedstawia jako wadę systemu? Nic, dosyć typowa
    durnota.

    > Siedzisz sobie np w poczekalni u lekarza czy jedziesz w pociagu i
    > rozgrzalbys palce .. a tu wybulic dodatkowo trzeba :-)

    Darmowych gier jest multum. Polaczki-biedaczki mają z czego wybierać.

    > Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego
    > problemu :-)

    No o prostu nie mam pierdolca na punkcie kolekcjonowania muzyki. Szkoda mi
    na to czasu i i pieniędzy.

    > Mapy Europy (dla niektorych i wiecej),

    Jakbym był komiwojażerem, to bym sobie nabywł zwykłą nawigację do auta.

    > pare ksiazek (audio),

    Wolę papierowe.

    > i mimo 8GB na muzyczke brakuje miejsca.

    Oszołomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

    > A ty nawet nie mozesz zobaczyc ile co zajmuje.

    Nie interesuje mnie to.