  • 41. Data: 2012-02-07 00:01:37
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze wystarczy mu brak tych 100 wad :-)

    Których stu wad? Taki ogromnych dealbreakerów jak to, że ma tylko 10 kolorów
    akcentów do wyboru? Tylko że to właśnie dzięki temu ma unikatowy, spójny,
    wyróżniający się wygląd, który zezwala nadal na pewien zakres bezpiecznej
    personalizacji.

    > Ale wady zostaja

    No jak w tej anegdocie: no wiemy, że to jednak nie ty ukradłeś, ale nie
    przychodź już do nas, bo niesmak pozostał.

    Androidowi jakoś wybaczyłeś, że kiedyś miał mniej aplikacji niż ajfon?

    > No moze - jakos cholera lubie sobie zarzadzac mp3 w telefonie przy
    > pomocy Total Commandera, i wszystko inne jest sprzeczne z moja
    > ideologia.

    No cholera, widzisz, a ja lubię sobie czasem po prostu muzyki posłuchać a
    nie marnować życie na zarządzanie nią.
    Może po prostu porzuć tę ideologię zamiast tak cierpieć? Istnieje mnóstwo
    ciekawszych lub badziej produktywnych hobby niż zarządzanie empetrójkami.

  • 42. Data: 2012-02-07 00:14:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Jak juz wczesniej mowilem - dla kazdego cos dobrego.

    Tylko że ci co są w marginalnej mniejszości niesłusznie nazywają popularne
    rozwiązania złymi.

    > To sa dwa
    > komentarze z zamieszczonego na poczatku linka:
    >
    > eDameXxX pisze:
    > 21 stycznia 2012 o 13:30
    >
    > Żeby dobrze ocenić Windowsa Phone, trzeba po prostu z niego jakiś czas
    > korzystać. Czytanie takich tekstów niewiele zmieni. Ci co od samego
    > początku są negatywnie nastawieni do MS zostaną przy swoim. A ci co
    > chcieliby poznać ten system, przez tego teksty widzą same wady.

    Bo tendencyjny i manipulatorski tekst - niczym relacja z Przystanku
    Woodstock w TV Trwam.

> [...]
    > programach i ustawieniach. Myślałem, że WP wywalę po kilku dniach i
    > wrócę do Androida, ale chciałem przetestować go dłużej i jak na razie
    > od tamtej pory cały czas z niego korzystam. Cały interfejs Metro jest
    > wg mnie genialny. Duże kafelki są bardzo intuicyjne, nigdy przez
    > przypadek nie włączyłem złego programu, ani nie wybrałem innej opcji
    > niż zamierzałem, co na Androidzie się zdarzało. W domu telefon
    > podłączam do kompa, automatycznie włącza się Zune, przeciągam muzykę,
    > filmy, które chcę wrzucić i gotowe. Większość wad, które pojawiają
    > się w tekście, w ogóle mi nie przeszkadza,

    I taka jest opinia większości użytkowników, którzy spróbowali.
    Więcej użytkowników WP jest zadowolonych ze swoich telefonów niż
    użytkowników androidów.

    > raven_raven pisze:
    > 22 stycznia 2012 o 13:20
    >
    > Widzisz, też miałem HD2. Ja jednak po trochę ponad tygodniu używania
    > WP7 z gigantyczną ulgą wracałem do CyanogenMod 7 (Android 2.3.5
    > wtedy). Ten system jest tragiczny jak dla mnie,

    Zauważ, jak prostacka i nonsensowna jest ta "recenzja". "Recenzent" nawet
    nie potrafił powiedzieć, co mu się nie spodobało. Najwyraźniej jedyną dla
    niego wadą WP jest to, że WP to jednak nie android, a on się przecież
    uzależnił do cyjanogenomodowania.

    > zdecydowanie nie
    > powinno się go nazywać OSem do smartfonów.
    > Jasne, może być wygodny i
    > prosty dla kogoś - ale po co w takim razie wydajecie ponad 1000 zł na
    > telefon, by z niego tylko dzwonić i korzystać jak z dumbphone'a
    > sprzed 10 lat?

    Smartfon to z definicji skrzyżowanie telefonu z outlookiem i ewentualnie
    możliwością uruchamiania dodatkowych aplikacji.
    Dziecko nawet nie zna definicji smartfona a się mądrzy.
    Ponadto nie stać go na ładne rzeczy i dorabia ideologię.

    > Jak dla mnie ograniczanie użytkownika w imię
    > ,,wygodnego" interfejsu (na który po kilku dniach nie można patrzeć)
    > to nie jest postęp.

    Smartfony nigdy nie miały służyć nadpobudliwym majsterkowiczom do modowania.

  • 43. Data: 2012-02-07 00:23:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > iStrybysz miał podobne wizje.

    Na razie fama jest taka, że wszyscy znajomi zazdraszczają i czekają na
    kolejne wersje kolorystyczne, bo czarna jest zbyt smutna, cyan zbyt jaskrawy
    a magenta za bardzo babska. Wzięcie miałaby wersja ciemnoczerwona, ale być
    może zadowolą się świeżo ogłoszoną białą, bo też wygląda interesująco (i
    zupełnie inne robi wrażenie niż biała 710).

  • 44. Data: 2012-02-07 02:17:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Skrypëk <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    >>> http://bezprzyciskow.pl/7-x-7-powodow-by-nie-kochac-
    windows-phone-7

    ite-lumia-900/

    > Gdy sie wlaczy biale tlo w systemie, to nawet i biala 710 wyglada
    > elegancko. Nieslusznie te fotki sa porobione z czarnym tlem.

    A nie, wróc. Sie nie przyjrzalem Przeciez toto ma nadal czarne obwódkie
    wokól ekranu.
    Ale nadal ladnie: http://www.youtube.com/watch?v=c40oGxwaKV0

  • 45. Data: 2012-02-07 10:35:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    >Na razie fama jest taka, że wszyscy znajomi zazdraszczają i czekają
    >na kolejne wersje kolorystyczne, bo czarna jest zbyt smutna, cyan
    >zbyt jaskrawy

    Dlatego potrzebny jest rok zeby przestali zazdroscic i dowiedzieli sie
    co to naprawde warte :-)

    J.

  • 46. Data: 2012-02-07 10:39:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >unikatowy, spójny, wyróżniający się wygląd, który zezwala nadal na
    >pewien zakres bezpiecznej personalizacji.

    49 wad masz wymienionych. Ale moze dla niektorych wazniejsza jest
    elegancka personalizacja ..

> [...]
    >Może po prostu porzuć tę ideologię zamiast tak cierpieć? Istnieje
    >mnóstwo ciekawszych lub badziej produktywnych hobby niż zarządzanie

    Kiedy wlasnie jedno sie z drugim laczy :-)
    Zeby posluchac, trzeba wgrac do telefonu, a wczesniej skasowac stare.
    Moze jakby mieli dwa sloty na karte ... ale oni nie maja ani jednego
    :-)

    J.

  • 47. Data: 2012-02-07 12:04:18
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > O czymż ty teraz opowiadasz?

    O bezpieczeństwie iOS i WP7, ale nie przejmuj się, skup się na
    kolorach obudowy.

    > http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/ - tutaj widać kolosalną.

    Jestem pod wrażeniem, to jedyne strony jakie za pomocą telefonu
    przeglądasz?

    > No prędzej moje niż twoje, linuksiarzu.

    Hehe, żenada.

    > A jak to sprawdzić i jaki z tego płynie wniosek?

    Większość korzysta z poprawek rozszerzających funkcjonalność
    najlepszego systemu, do w miarę akceptowalnego minimum. Ale Cydia
    to przecież niewielka część szczęśliwych posiadaczy iPhona.
    Tyle że dziwne jest to że sam iOS, z wersji na wersje staje się
    coraz bardziej funkcjonalny. Strach pomyśleć że gdy wyjdzie wersja
    10.0.1 to może się nawet nadawać do użytku jako smartfon bez
    kombinowania. Co zrobią wtedy wszyscy zadowoleni userzy z tym
    nadmiarem niepotrzebnych funkcji.

    > A niesprawnym marketingiem się próbuje przekonać, że nabycie telefonu z
    > linuksem dodaje 100pkt do bystrości, bo można coś tam sobie w nim pozmieniać
    > i pochwalić się tym na forum dla innych bystrzaków. Kosztem 100 punktów
    > zmarnowanego życia.

    Czy ja Ci próbuję wmówić że skrzyżowanie słabej empetrójki z b.tanią cyfrówka
    i ograniczonym funkcjonalnie telefonem to smartfon. Ja się pytam czy iOS
    i WP7 mają już nadającego się do używania PIMa.

    > Tak mnie to obchodzi jak i resztę świata dystrybucje linuksa.

    Po co dyskutujesz, skoro nie masz pojęcia, skup się na kolorach.

    > No najwyraźniej, skoro konkurencja się uparła by je zerżnąć.

    Patrz jak patrzę na iOS, to widzę uderzające podobieństwo do PalmOS
    i co z tego wynika?

    > To ty zrozum, że większość świata ma inne priorytety. A nie narzekasz, że
    > ten niedobry wolny rynek preferuje rozwiązanie proste i popularne, a dzięki
    > temu relatywnie tanie.

    Większość kupuje taki a nie inny telefon, bo jest akurat modny.

    > Gdyby było wystarczająco dużo chętnych na zakup urządzeń idealnych do
    > wszystkiego i zapłacenia za to stosownej kwoty, to pewnie znalazłby się
    > jakiś dostawca takich cudów za 10 tysięcy zł od sztuki, a nie marne 2k.

    Dobre narzędzia, mają to do siebie że ich funkcjonalność ogranicza jedynie
    wyobraźnia użytkowników. Zwłaszcza dotyczy to tak potencjalnie
    wszechstronnego i uniwersalnego urządzenia jak komputer. Sztuczne blokowanie
    możliwości sprawia że bardziej przypomina sterownik do pralki czy zmywarki.
    Te też są bardzo potrzebne, ale bezużyteczne w mojej kieszeni.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 48. Data: 2012-02-07 12:53:28
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > O bezpieczeństwie iOS i WP7,

    No a konkretnie?

    > Jestem pod wrażeniem, to jedyne strony jakie za pomocą telefonu
    > przeglądasz?

    Nie. Tam zajrzałem tylko raz po nabyciu telefonu. Chciałeś zobaczć różnicę,
    więc uprzejmie dostarczam.

> [...]
    > 10.0.1 to może się nawet nadawać do użytku jako smartfon bez
    > kombinowania. Co zrobią wtedy wszyscy zadowoleni userzy z tym

    Będą używać lub nie. Ale co z tego? Tak czy siak nie kupili go do modowania
    tylko do używania.

> [...]
    > pytam czy iOS
    > i WP7 mają już nadającego się do używania PIMa.

    Znaczy Outlooka? Mają, działa, używam.

    Czy ty znowu niesłusznie nazywasz "nie nadającym się do używania" coś co nie
    przypadło do twojego niszowego gustu?

    > Po co dyskutujesz, skoro nie masz pojęcia,

    Ale to ty zmieniasz temat na jakieś ołpensors dystrybucje.
    Nobody gives a shit.

    >>> Jw. patenty na kształt obudowy, ikony i slide to unlock. No to

    > Patrz jak patrzę na iOS, to widzę uderzające podobieństwo do PalmOS
    > i co z tego wynika?

    Są dwie możliwości:
    1. Źle patrzysz
    2. Palm miał kiepskich prawników.

    Pewnie raczej to pierwsze.

    > Większość kupuje taki a nie inny telefon, bo jest akurat modny.

    Tak, Samsungi z androidem kupowane są dla lansu, mimo że nie są żadną
    rewelacją.

    > Dobre narzędzia, mają to do siebie że ich funkcjonalność ogranicza
    > jedynie wyobraźnia użytkowników.

    Nieograniczona to jest tylko bozia w bajkach. Wszystko w przyrodzenia ma
    swoje ograniczenia a zwłaszcza konsumenckie urządzenia. Życie jest sztuką
    wyboru i kompromisów.

    Zwykły człowiek, czyli nie linuksiarz, będzie wolał Xbox Live w telefonie
    niż 10 innych pierdut takich jak wymienne karty SD.

    > Zwłaszcza dotyczy to tak potencjalnie
    > wszechstronnego i uniwersalnego urządzenia jak komputer.

    Chyba jakiś składak. Żaden gotowy laptop nie jest wszechstronny, chyba że
    kosztuje absurdalnie drogo.

    > Te też są bardzo potrzebne, ale bezużyteczne w mojej kieszeni.

    Ty naprawdę żyjesz urojeniem, że twój telefon potrafi wszystko?

  • 49. Data: 2012-02-07 12:53:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    > Dlatego potrzebny jest rok zeby przestali zazdroscic i dowiedzieli sie
    > co to naprawde warte :-)

    Ale Windows Phone znają i już pół roku temu się im podobał. Tylko te
    telefony HTC były brzydkie.

  • 50. Data: 2012-02-07 13:05:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 49 wad masz wymienionych. Ale moze dla niektorych wazniejsza jest
    > elegancka personalizacja ..

    Och, jednak nie 100? To jeszcze policz ile z tych 49 to faktycznie wady, czy
    nadal aktualne i czy na pewno prawda.

    "39. Gry dla WP7 są dość drogie..." - o ROTFLU poranny.

    > Kiedy wlasnie jedno sie z drugim laczy :-)
    > Zeby posluchac, trzeba wgrac do telefonu, a wczesniej skasowac stare.

    Żeby było trzeba kasować stare, to najpierw trzeba zasrać całe 8 lub 16 GB w
    ajpodzie/telefonie. Zdrowym umysłowo ludziom wystarczy mieć przy sobie tylko
    2-3 tysiące ulubionych piosenek.