    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 03 Apr 2012 00:44:21 +0200
    <4f79936c$0$9048$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    <4f799a78$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f79bee3$0$35175$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <4f79ccf1$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <jlcnm8$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f102$0$35279$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <jlct2t$6m0$1@node2.news.atman.pl>
    <4f7a0a0d$0$35370$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-04-02 22:19, Skrypëk pisze:

    > Przynajmniej dwie: kakmar i aldroid. Taki trzech zjebów jak tych dwóch
    > to nie ma ani jednego.

    ja nie brnie - Aldroid tym bardziej ;)
    Od lat 'uzywalismy' PalmOS'a i Symbiana - natomiast zastanawia 'nas' jak
    mozna brnic WP7 - systemu beta dla 'estetow' sprawnych inaczej ;)

    > Raczej osób niewymagających od telefonu schludnego i spójnego wyglądu
    > ani szybkiego i stabilnego działania.

    to ma byc narzedzie a nie przedmiot do brandzlowania sie przed ziomalami
    z podworka - co ty czynisz non stop.
    Jak tam bialy kondomik na lumii?

    .html

    > Przecież to jest ta kretynica, co w tak prostym w obsłudze telefonie jak
    > HTC Titan nie potrafiła przez tydzień znaleźć opcji połączenia skrzynek.
    > Piękne sobie wybierasz autorytety jeden z drugim.

    i strasznie ja palec bolal od ciaglego przewijania - pewnie nie
    potrafila pogrupowac tych programow ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)