  • Data: 2012-04-03 01:54:36
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > jakas zmiana frontu? Czyzby jednak byly dozwolone slowniki na WP7?

    Jaka zmiana? Jakiego frontu? Ktoś powiedział, że są niedozwolone,
    patentowany idioto?

    -5-how-does-it-compare-to-android-opinion/

    > on podala cala liste innych wad.

    Jak już ci tłumaczyłem, nie mam ochoty przedzierać się przez narzekania
    kłamców i i debili. Po co?

    > nie, nie 'bierzemy' sobie tego na powaznie - w przeciwienstwie do
    > ciebie - dlatego flustrat jest okresleniem calkowicie na miejscu.

    Ale poważnie jest takie słowo w którymś z tych twoich dziesięciu słowników,
    bez których nie potrafisz kupić jedzenia na mieście?