  • Data: 2012-04-03 01:15:48
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-03 01:03, Skrypëk pisze:

    > Jak już nam się udało ustalić, telefony z WP7 są dla ludzi
    > pełnosprawnych, którzy nie zatracili zdolności komunikacji i potrafią
    > kupić żarcie w chinolu bez użycia słownika w telefonie.

    takich jak ty?
    ROTFL
    Masz chyba zbyt duze mniemanie o sobie.

    > Tak. I dlatego służy do szybkiego korzystania z niego, a nie
    > desperackiego tuningowania, modowania i wgrywania setek niepotrzebnych
    > aplikacji dla lansu i przestawianich ich po podfolderach. Z których i
    > tak potem nie korzystasz i piszesz "flustracja".

    no tak - 8 kafli ma starczyc - i ani wiecej
    czasami mozna sobie w XBL pograc ale nie instaluj jakies aplikacji,
    ktorej Skrypek nie potrafi ogarnac swym malym mozdzkiem - bo to zepsuje
    uklad kafli na ekranie.
    Idz sie leczyc czlowieku :)

    > Kiepskiej baletnicy...
    > Trzeba było umyć, to by się łatwiej przesuwał po ekranie.

    a co miala robic - gapis sie na te 'osm kafli' ?
    sila umyslu przewijac te niekonczace sie listy aplikacji?

    Dodatkowo wyglada, ze WP7 jest dla 'niedowidzacych /* - pol ekranu
    potrzeba by naglowek kategorii wyswietlic. No bardzo ergonomiczne
    posuniecie - na ekranie miesci sie 'osm kafli' jak i 'osm' pozycji na
    liscie kontaktow - bo po co wiecej?

    /* ta wada wzroku niestety rozszerzyla sie u co poniektorych
    uzytkownikow WP7 rowniez na umysl

    --
    pozdr
    Adam (AL)