    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <o...@l...institute.com> <jggq0a$e62$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jgkf64$r0e$1@inews.gazeta.pl>
    <jgs9v7$rc7$2@inews.gazeta.pl> <jgto66$aos$1@inews.gazeta.pl>
    <4f32756e$0$4002$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb.com>
    <jgu8l8$t1h$1@inews.gazeta.pl>
    <4f32aed7$0$27206$c3e8da3$2bd0d6bf@news.astraweb.com>
    <jh08t5$7bh$1@inews.gazeta.pl>
    <4f33be69$0$2452$c3e8da3$e5d14f71@news.astraweb.com>
    <jh0gdh$sdl$1@inews.gazeta.pl>
    <4f33cfbc$0$14523$c3e8da3$e5d14f71@news.astraweb.com>
    <a...@N...gazeta.pl>
    <4f354cb6$0$24130$c3e8da3$e3f2c276@news.astraweb.com>
    <a...@N...gazeta.pl>
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Fri, 10 Feb 2012 20:21:50 +0100

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 10 Feb 2012 17:58:59 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    > naskrobał przy słoiku:
    > Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > A co to ma do rzeczy?

    Do tego czy przernął? No dużo ma do rzeczy.
    Czy jakiś producent w ogóle oferuje sensowne komputery z linuksem?

    > Zabrakło innych argumentów, czy chciałeś powiedzieć, ze nie ogarniasz
    > niczego więcej jak windowsa?

    "ogarniam" różne rzeczy, ale to nie ma nic do rzeczy, nie zmieniaj tematu.
    Pytam ja się ciebie: co z tego, że kilka osób na krzyż bawi się w domu
    linuksami, gdy generalnie rynek nie traktuje ich poważnie.

    > Tych poważnych.
    > Sięgających ciut dalej niż Exchange i Outlook.

    Bo Exchange i Outlook są niepoważne?

    Jakie to są te wielce poważne zastosowania, które każda firma powinna mieć w
    serwerowni?

    Pewnie dla androidziarzy są podstawowe i niezbędne, a miliony firm
    niesłusznie z nich nie korzystają.

    > pochodzi od

    > No, popatrz się w lustro i zetrzyj w końcu ta pytane z ust ;)

    Te pytane? Co to znaczy? Że zadaję niewygodne pytania?

    > To po co mówisz o jesieni?

    "No bo dopiero jest na etapie beta. Do jesieni jeszcze daleko."

    Czy to co piszę jest naprawdę tak niejasne, czy androidziarze są aż tak
    tępi?