  • Data: 2012-02-10 18:44:53
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 17:58:59 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>

    > A przekroczył w końcu 1%? TCo roku linuksiarze obiecują, że w końcu
    się uda.

    A co to ma do rzeczy?
    Kto ci obiecywał, czy się odgrazal?

    Na razie to ty tu się ciągle odgrazasz, ze WP7 będzie miał 1% udziału.

    > Osoby nie posiadające wcale komputera też da się spotkać. Czegoś to
    dowodzi?

    Zabrakło innych argumentów, czy chciałeś powiedzieć, ze nie ogarniasz
    niczego więcej jak windowsa?

    > Zależy w jakich zastosowaniach.

    Tych poważnych.
    Sięgających ciut dalej niż Exchange i Outlook.

    > A w jaki sposób się on niby objawia? Bo to nie ja tu dostaję
    wścieklizny na
    > widok konkurencyjnych rozwiązań.

    No, popatrz się w lustro i zetrzyj w końcu ta pytane z ust ;)

    To po co mówisz o jesieni?

    --
    AL