    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 07 Feb 2012 21:37:21 +0100

    On 2012-02-07 21:14, Skrypëk wrote:

    > Niektórm jest, niektórym nie jest. Sedany nie są gorsze od ciężarówek.
    > Są wygodniejsze i ładniejsze.

    Kwestia gustu.Wiele samochodow wole w wersji kombi. Podobnie jest w
    kwestii wygody. Zauwaz, ze nie pisze o ciezarowkach.

    > Ja to widzę zupełnie inaczej. Ty się upierasz przy bzdurnych tezach, że
    > tylko ciężarówki lub minivany są "smart", sedany są głupie, nikt poważny
    > by ich nie kupił, bo przecież brak paki towarowej dyskwalifikuje samochód.

    Sam fakt, ze od razu zakladasz ze moje tezy sa bzdurne pokazuje iz nie
    dojdziemy do wspolnych wnioskow. Co wiecej - przekrecasz moje analogie.
    Nigdzie nie pisalem o minivanach czy ciezarowkach. Nie pisalem tez o tym
    ze sa glupie itd. Wiesz co.... nie chce mi sie kontynuowac tego tematu.