    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Thu, 27 Aug 2009 16:52:00 +0200

    On Thu, 27 Aug 2009 16:28:05 +0200, "Bartek Wiecek"
    <d...@c...eranet.pl> wrote:

    >oj tam... dla głupiej myszki tyle zachodu... ;-))))

    Zobacz co możesz dopupić za pieniądze z ranbatu na np. 6 serwerów i
    jakiś storage :-P

    >ale zeby zasłuzyć na ten rabat to chyba troche trzeba u nich zakupić...
    >bo tak z ludzikami z ulicy to sie raczej nie zaprzyjaźniają tak od razu :-)

    Wyatsrczyło pogadać po 2-3 zamówieniach. Małe firmy sa po prostu
    elastyczniejsze w podejściu do klienta.

    >dla pianisty fortepian w domu to tez prawie norma... ale ile tych pianistów
    >których do tego stać na własny fortepian :-))

    Hmmmmmm.... Dwie takie pianistki znam ;-)

    >no własnie tego sie troche obawiałem....

    Te XPS to prywatny import nei związany z moimi zakupami. Ot znajoma
    poprosiła o pomoc.

    >eee.. bez problemu... przelewy zdefiniowane załatwiaja sprawę :-)))

    Pod warunkiem ze nie masz rotacji pracowników. Niestety gastronomia ma
    to do siebie że jest dość duż ruch w personelu.

    >eee.. na moim chodzi tez po w-lanie ;-))

    Jak nie masz sprawnego łącza? :-P

    Zdrówko