    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Thu, 20 Aug 2009 17:00:02 +0100

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message
    news:h6ivvn$qq7$1@inews.gazeta.pl...
    > Sęk w tym że składane były według specyfikacji dostarczonej przez nas. A
    > zapewniam że chłamu nie zamówiliśmy.

    czyli albo specyfikacja albo wykonanie obsysala ;)

    > Stoi sobie u mnie na biurku bynajmniej nie high-endowy HP Compaq dx7300.
    > Procesor Pentium D - uchodzący za grzałkę, wyjca itepe. No a tu patrz
    > pan - chłodno i cicho (jedyny dźwięk to cichuteńki, kojący szum wiatraka w
    > zasilaczu).

    i?
    nic poza wiedza i doswiadczeniem nie stoi na przeszkodzie zeby sobie
    zlozyc z ogolnie dostepnych elementow taki sam komputer taniej
    (wtedy, nie teraz) roznica jest taka ze technik z walizeczka i vanem
    czesci zamiennych nie przyjedzie bo mozesz sie sam pobawic ;)

    tylko trzeba wydac zblizona kase a nie robic oszczednosci typu 50 zlotych
    na chlodzeniu i 100 na zasilaczu - gratis wtedy dostajemy mozliwosci
    rozbudowy, satysfakcje i zazwyczaj istotnie wydajniejszy sprzet

    powtarzam - to tylko podejscie do kompow prywatnych, o jaki pytal autor
    watku, jak sie kupuje dziesiatki czy setki pc z gwarancja nbd, to
    priorytety sa nieco inne niz wydajnosc, mozliwosci rozbudowy itp.