  • 101. Data: 2010-11-26 22:00:19
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
    > kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

    Znaczy się już zmieniasz zeznania. Dodam od siebie, że jeżeli
    zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
    o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

    > Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
    > czepiać.

    Jak najbardziej jest - widać to zresztą na filmie. Wielu takich
    na drogach. Jedzie za kimś z lewymi kołami na osi/poza osią jezdni
    na zderzaku.

    > Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
    > odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

    Cóż, teoretyzowanie dla zasady pozostawię Tobie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 102. Data: 2010-11-26 23:01:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Znaczy się już zmieniasz zeznania.

    Nie, nie zmieniań zeznań. Po prostu wcześniej pisałem tylko o mojej
    ocenie kierowcy z Łady - myślałem, że nie ma co oceniać kierowcy SUVa.

    > Dodam od siebie, że jeżeli
    > zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
    > o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

    Zagalopowałeś się. Kwestia utrudniania wyprzedzania nie ma nic wspólnego
    z ewentualnym powodem gwałtownego hamowania po wyprzedzaniu.

    > Jak najbardziej jest - widać to zresztą na filmie. Wielu takich
    > na drogach. Jedzie za kimś z lewymi kołami na osi/poza osią jezdni
    > na zderzaku.

    I co takiego niebezpiecznego zrobił przed i w trakcie wyprzedzania?

    > Cóż, teoretyzowanie

    To nie jest teoretyzowanie. Jak się utrzymuje bezpieczny dystans od
    pojazdu przed nami i ktoś nam w to miejsce wjeżdża to *trzeba* od razu
    sobie ten bezpieczny dystans przywrócić.

    > dla zasady pozostawię Tobie.

    Bez głupich adpersonamów nie potrafisz?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 103. Data: 2010-11-27 00:01:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-26 21:24, Artur Maśląg pisze:
    > Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
    > dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
    > i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

    aaaa czyli jak spotkamy się na drodze, postanowisz mnie wyprzedzić ja z
    kolei w tym czasie zacznę przyśpieszać to pewnie będę gosciem a Ty
    kretynem??

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 104. Data: 2010-11-27 00:34:50
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(a)

    > Co nie zmienia faktu, że przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to
    > czyste ku**stwo

    Naprawdę? Przecież przepis, który tego zabrania jest absurdalny.
    Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
    ulicy.

    --
    Tomek

  • 105. Data: 2010-11-27 00:55:47
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:icp4rs$iq2$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

    Jakbym Cię tu spotkał pierwszy raz z miejsca bym uwierzył.

    > Ręce opadają choćby z Twoich komentarzy i bardzo 'dokładnej' analizy
    > filmiku. Dopatrujecie się nie wiadomo czego w zachowaniu kierowcy
    > łady, ale ten z suva jest ok... Typowe.

    Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten bardziej
    szkodliwy oberwał.

    > Oglądałem.

    I nic nie zauważyłeś? Typowe.

    > LOL - znaczy jak przyspieszał (co sugerujesz) to już nie spowalniał?
    > Dobre, dobre....

    Wskaż prosze gdzie twierdziłem że spowalniał, bardzo nieumiejętnie jak na
    siebie odwracasz kota ogonem. Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca Łady
    to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

    Pozdr

  • 106. Data: 2010-11-27 16:54:49
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    -o> wrote:

    > Pomijając czysto teoretyczne zachowania przed wyprzedzaniem kretyn z
    > łady najpierw przyspieszył będąc wyprzedzanym, a potem nie zachował
    > bezpiecznej odległości.
    Macie widac lepsze oko ode mnie. (pisze bez ironii)
    Bo ja nie zauwazylem tego.

    A tak miedzy bogiem a prawda jak sie ma przyspieszanie tego LandCruisera
    do lady?

    Zarowno siedzenie na zdarzeku, hamowanie ostro jak i przyspieszanie gdy
    jest sie wyprzedzanym naleza do tego samego kanonu buractwa.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 107. Data: 2010-11-27 17:03:00
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...

    > To, ze auto, ktore jest szybsze 0-100 bedzie tez szybsze 80-120

    Absolutna nieprawda.
    Nie ma takiej zaleznosci.
    A czesto jest dokladnie odwrotnie.

  • 108. Data: 2010-11-27 18:21:52
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 27 Lis, 17:03, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Absolutna nieprawda.
    > Nie ma takiej zaleznosci.
    > A czesto jest dokladnie odwrotnie.

    Ok, chetnie sie czegos nowego naucze :)

    Podaj prosze konkretny przyklad dwoch samochodow osobowych, dla
    ktorych taka zaleznosc nie wystepuje, tzn. jeden bedzie znacznie
    lepszy w przyspieszeniu 0-100 km/h, drugi 80-120 km/h.

    pozdr
    AA

  • 109. Data: 2010-11-27 20:24:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci news:

    > jeden bedzie znacznie
    > lepszy w przyspieszeniu 0-100 km/h, drugi 80-120 km/h.

    Przede wszystkim - o zadnym "znacznie" nie bylo mowy.
    Po drugie - tak bedzie np. sytuacji, gdy w jednym aucie dwójka wystarczy do
    90/km, a w drugim do 100.

  • 110. Data: 2010-11-27 21:48:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Tomek Kańka <t...@t...eu.org> wrote:

    > Naprawdę?

    Naprawdę.

    > Przecież przepis, który tego zabrania jest absurdalny.

    Nie jest absurdalny, wręcz przeciwnie.

    > Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
    > ulicy.

    Spokojnie, pozwala.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski