  • 91. Data: 2010-11-26 15:10:25
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 25 Lis, 09:54, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > A co ma 0-100 do przyspieszania od 60 czy 80?

    To, ze auto, ktore jest szybsze 0-100 bedzie tez szybsze 80-120, przy
    pewnej, niewielkiej tolerancji bledu.

    Oczywiscie przy zalozeniu, ze kierowca potrafi korzystac z skrzyni
    biegow.

    pozdr
    AA

  • 92. Data: 2010-11-26 20:32:24
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-11-23 22:36, Mateusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.
    A co ta lada niby zlego robila?
    Bo ja tylko kretyna w suvie widze

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 93. Data: 2010-11-26 20:46:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 20:32, topek pisze:
    layer_embedded

    > A co ta lada niby zlego robila?
    > Bo ja tylko kretyna w suvie widze

    Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
    był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
    który był złośliwie spowalniany itd...

    Ręce opadają...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 94. Data: 2010-11-26 21:07:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Slowo twoje przeciwko slowie kogos, kto nie zachowal odpowiedniego dystansu.
    > Raczej przesadzone.. :)

    Równie dobrze może być słowo zajeżdżającego drogę przeciw zniszczeniom
    samochodów i zeznaniom dwóch świadków z samochodów z tyłu, o
    przypadkowej kamerce nie wspominając. Ale powtórzę: pytanie było o inne
    zagadnienie.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: Jakbyś używał polskich literek to by było łatwiej Cię zrozumieć.

  • 95. Data: 2010-11-26 21:09:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o> wrote:

    > A co ta lada niby zlego robila?
    > Bo ja tylko kretyna w suvie widze

    Pomijając czysto teoretyczne zachowania przed wyprzedzaniem kretyn z
    łady najpierw przyspieszył będąc wyprzedzanym, a potem nie zachował
    bezpiecznej odległości.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2010-11-26 21:10:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
    > był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
    > który był złośliwie spowalniany itd...

    Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
    równorzędnym kretynem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 97. Data: 2010-11-26 21:16:03
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:icp2rl$c24$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
    > był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
    > który był złośliwie spowalniany itd...
    > Ręce opadają...

    A spotkała Cie kiedyś taka sytuacja gdy wyprzedzany z niewiadomych przyczyn
    pragnał byś ugrzęzł na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku? Tak się
    zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...
    Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz. Przyspieszanie w
    trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś użył
    nie sprowadzisz do spowalniania.

    Pozdr

    PS.

  • 98. Data: 2010-11-26 21:21:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 21:16, Przembo pisze:

    > A spotkała Cie kiedyś taka sytuacja gdy wyprzedzany z niewiadomych
    > przyczyn pragnał byś ugrzęzł na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku?

    Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

    > Tak się zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...

    Ręce opadają choćby z Twoich komentarzy i bardzo 'dokładnej' analizy
    filmiku. Dopatrujecie się nie wiadomo czego w zachowaniu kierowcy
    łady, ale ten z suva jest ok... Typowe.

    > Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.

    Oglądałem.

    > Przyspieszanie w
    > trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś
    > użył nie sprowadzisz do spowalniania.

    LOL - znaczy jak przyspieszał (co sugerujesz) to już nie spowalniał?
    Dobre, dobre....

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 99. Data: 2010-11-26 21:24:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
    > równorzędnym kretynem.

    Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
    dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
    i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 100. Data: 2010-11-26 21:48:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
    > dokładnie ten suva.

    Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
    kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

    > Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze,

    Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
    czepiać.

    > jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

    Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
    odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski