    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Date: Sat, 27 Nov 2010 00:55:47 +0100

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:icp4rs$iq2$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

    Jakbym Cię tu spotkał pierwszy raz z miejsca bym uwierzył.

    > Ręce opadają choćby z Twoich komentarzy i bardzo 'dokładnej' analizy
    > filmiku. Dopatrujecie się nie wiadomo czego w zachowaniu kierowcy
    > łady, ale ten z suva jest ok... Typowe.

    Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten bardziej
    szkodliwy oberwał.

    > Oglądałem.

    I nic nie zauważyłeś? Typowe.

    > LOL - znaczy jak przyspieszał (co sugerujesz) to już nie spowalniał?
    > Dobre, dobre....

    Wskaż prosze gdzie twierdziłem że spowalniał, bardzo nieumiejętnie jak na
    siebie odwracasz kota ogonem. Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca Łady
    to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

    Pozdr