  • 1. Data: 2010-11-23 22:36:12
    Temat: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    podobne kwiatki.

  • 2. Data: 2010-11-23 23:02:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.

    Dokładnie, dwa głupki. Jak już chciał dać nauczkę to mógł zwolnić powoli.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-23 23:39:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-23, Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=p
    layer_embedded

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.

    Ten z małego głupszy. Jak już się wyczynia szopki na drodze to wypada
    umieć zahamować na prostej drodze...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-11-24 00:10:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 23:39:24 +0100 osobnik zwany Krzysiek
    Kielczewski wystukał:

    layer_embedded

    > Ten z małego głupszy. Jak już się wyczynia szopki na drodze to wypada
    > umieć zahamować na prostej drodze...

    a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?
    A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze
    niz hamulce sa w tym SUVie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-11-24 07:26:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:10:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

    Hmm... może przyspieszanie podczas bycia wyprzedzanym?

    > A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze
    > niz hamulce sa w tym SUVie

    Tym bardziej kierownik takiego strucla ma uważać, co robi na drodze.

    AK

  • 6. Data: 2010-11-24 08:02:19
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
    > podobne kwiatki.

    niestety, nie dalej jak w niedziele dwoch panow przede mna sie tak
    zabawialo. Jeden chcial wyprzedzic (chwile wczesniej mnie tez wyprzedzil po
    czym zwolnil - nie, nie utrudnialem mu), drugi przyspieszyl, wyprzedzanie
    sie nie udalo, za to ten co blokowal z 70 zwolnil do 40-50 na odcinku gdzie
    wyprzedzic juz sie nie da i tak jechalismy sobie pare km. Smaczku calej
    sytuacji dodaje fakt, ze i jeden i drugi pan byl w wieku 60 z duzym plusem
    :) Chyba taki sposob na podniesienie sobie tetna po nudnym kazaniu na mszy.

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2010-11-24 08:18:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-23, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

    Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

    > A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze
    > niz hamulce sa w tym SUVie

    No to tym bardziej trzeba myśleć.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2010-11-24 08:53:11
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-23 22:36:12 Mateusz

    > U nas też się widuje podobne kwiatki.

    Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2010-11-24 09:10:15
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 08:53, Myjk pisze:
    > 2010-11-23 22:36:12 Mateusz

    > Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

    A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

    Jechałem sobie stałą prędkością (około 120) po czym dojechałem do
    pewnego samochodu (jechał około 100), wyprzedziłem i jechałem dalej 120.
    Ten za chwilę mnie wyprzedził po czym zwolnił do 100, jechałem za nim
    kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać -
    kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten
    "buc" również zaczął zwalniać nie dając mi zjechać na prawy pas. Nawet
    jadący z naprzeciwka samochód nie dał mu do myślenia dopiero moje ostre
    hamowanie pozwoliło wcisnąć się na prawy pas

    Ariusz

  • 10. Data: 2010-11-24 09:40:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 08:18:30 +0100 osobnik zwany Krzysiek
    Kielczewski wystukał:

    > Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

    znaczy kierownik SUVa kompletna dupa jeżeli powiązana drutem łada jest w
    stanie przyspieszyć tak by mu przeszkodzić. Przewagę mocy ma ogromną.