  • 51. Data: 2023-08-25 17:16:08
    Temat: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > To już dawno jest rozwiązane. DCF, nawet GPS. Tylko z jakiegoś powodu
    > nie jest upowszechnione.

    GPS w kuchence mikrofalowej? W sumie czemu nie.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2023-08-25 17:21:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > W zasadzie start zegara o losowej godzinie jest bez sensu. Już lepiej
    > niech nie startuje.

    I to jest bardzo dobry pomysł! Niech nie startuje, a nawet się nie
    pokazuje. Tylko niech nie staje na przeszkodzie, gdy chcę po prostu
    włączyć kuchenkę i podgrzać sobie naleśniki. Jak ktoś chce mieć zegar
    w kuchence, to go wywoła w menu, ustawi aktualny czas i będzie miał.

    --
    Jarek

  • 53. Data: 2023-08-25 19:10:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ludzkośc wymyśliła kondensatory. Wiele nie potrzeba, żeby taki zegarek
    > chodził nawet przez dobę bez dopływy prądu z zewnątrz. A to wystarczy
    > w urządzeniu zasilanym z sieci, by pozbyć się problemów, jakie były tu
    > raportowane.

    Ludzkość wymyśliła coś lepszego nawet
    https://e-peas.com/product/aem30330-vibration-energy
    -harvesting/

    Nie wiem, czemu to nie jest implementowane nie tylko do piekarnika.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 54. Data: 2023-08-25 19:40:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ludzkość wymyśliła coś lepszego nawet
    > https://e-peas.com/product/aem30330-vibration-energy
    -harvesting/

    > Nie wiem, czemu to nie jest implementowane nie tylko do piekarnika.

    A skąd przetwornik? Są dedykowane?

    Robert

  • 55. Data: 2023-08-25 20:59:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    -harvesting/

    > A skąd przetwornik? Są dedykowane?

    ?
    To potrafi działać bez baterii. Chodzi o "wieczne źródło zasilania" dla
    RTC? Idealne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 56. Data: 2023-08-25 21:34:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.08.2023 19:10, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Ludzkość wymyśliła coś lepszego nawet
    > https://e-peas.com/product/aem30330-vibration-energy
    -harvesting/

    > Nie wiem, czemu to nie jest implementowane nie tylko do piekarnika.

    Z czego to pozyskuje energie? Z pola elektromagnetycznego czy z jakich
    "wibracji"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2023-08-25 21:47:51
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    -harvesting/

    > Z czego to pozyskuje energie? Z pola elektromagnetycznego czy z jakich
    > "wibracji"?

    RF, ostatnio tego sporo budują w sensie próby wykorzystania.

    https://www.mouser.pl/ProductDetail/Powercast/PCC110
    ?qs=vgn07B5hXatwg3i9cJAlLg%3D%3D

    https://www.mouser.com/datasheet/2/329/P2110B-Datash
    eet-Rev-3-1091766.pdf
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 58. Data: 2023-08-26 05:46:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > ?
    > To potrafi działać bez baterii. Chodzi o "wieczne źródło zasilania" dla
    > RTC? Idealne.

    Trzeba mu dostarczyć tę homeopatyczną energię. Mają te układy różne
    źródła jej pochodzenia:
    Photovoltaic
    Radio frequency
    Thermal
    Vibration
    Pulsed intermittent source

    Stąd moje pytanie skąd przetwornik wibracje-naoięcie? Bo on tego w sobie
    nie ma.

    Robert

  • 59. Data: 2023-08-26 11:02:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Vibration
    > Pulsed intermittent source
    >
    > Stąd moje pytanie skąd przetwornik wibracje-naoięcie? Bo on tego w sobie
    Wystarczy jakaś piezzo-antena.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 60. Data: 2023-08-27 16:58:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

> [...]
    > włączyć kuchenkę i podgrzać sobie naleśniki. Jak ktoś chce mieć zegar
    > w kuchence, to go wywoła w menu, ustawi aktualny czas i będzie miał.

    Dokładnie tak. Główną funkcją kuchenki jest grzanie naleśników a nie
    wyświetlanie czasu.

    --
    Podchodzi kulturysta na plaży nudystów do kobiety, napina mięśnie i
    mówi do niej z nieukrywaną satysfakcją: