eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › I znów wadliwe Wieśwageny do utylizacji. Tym razem Skoda Octavia utraciła homologację, że niby trza palić po zaparkowaniu przez kinutę, aby się schłodziła turbina przed zgaszeniem silnika

  • 1. Data: 2023-08-19 14:16:44
    Temat: I znów wadliwe Wieśwageny do utylizacji. Tym razem Skoda Octavia utraciła homologację, że niby trza palić po zaparkowaniu przez kinutę, aby się schłodziła turbina przed zgaszeniem silnika
    Od: a a <m...@g...com>

    I znów wadliwe Wieśwageny do utylizacji. Tym razem Skoda Octavia utraciła
    homologację, że niby trza palić po zaparkowaniu przez kinutę, aby się schłodziła
    turbina przed zgaszeniem silnika

    W Hameryce sie nie pierdzielą i w Aferze Dieselgate oddali 100.000 Wieśwagenów na
    pustynię do utylizacji, a kierowcy dostali pełne odszkodowania gotówkowe

    Teraz wadliwe Skody Octavie i utraciły homologację, bo wadliwy silnik wymaga
    chłodzenia turbiny na postoju i producent nakazuje emisję trujących spalin prezez
    minute na postoju, a w parkingach podziemnych nie wolno palic silnika przez minutę na
    parkingu bo emituje samochód trujące spaliny

    Za co się Wieśwagen nie weźnie, to same porażki.

  • 2. Data: 2023-08-19 14:25:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/08/2023 14:16, a a wrote:
    > silnik wymaga chłodzenia turbiny

    Wszytkie TD wymagały chłodzenia turbiny po ostrej jeździe.

    Jeśli więc jedziesz sobie 240km/h, parkujesz w sekundę w garażu
    podziemnym i wysiadasz, to faktycznie, jest to problem.

    > a w parkingach podziemnych

    Do parkingów podziamnych nie dojedziesz z gazem w podłodze, nawet na
    jedynce.

  • 3. Data: 2023-08-19 14:44:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 August 2023 at 14:25:24 UTC+2, heby wrote:

> [...]
    > podziemnym i wysiadasz, to faktycznie, jest to problem.

    > Do parkingów podziamnych nie dojedziesz z gazem w podłodze, nawet na

    Czego znów srasz

    240 km/ h to jechałeś w kiblu, jak miałeś biegunkę

    Nie wolno palić silnika po zaparkowaniu, bo za to jest mandat.

    Dopuszczalne jest jedynie nagrzewanie silnika zimą, aby zeskrobac lód, śnieg z szyb
    zimą

    Wieśwagen to wyjątkowo tandetna marka
    i jedynie Hameryka zrobiłą z nimi porządek po aferze Dieselgate,
    do utylizacji Skody Octavie, do utylizacji,
    jak nie potrafią produkowac niewadliwych samochodów, to niech hoduja świnie w
    chlewach.

  • 4. Data: 2023-08-19 15:08:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/08/2023 14:44, a a wrote:
    > Dopuszczalne jest jedynie nagrzewanie silnika zimą

    Nie jest. Chyba, że jesteś w stanie wyskrobać przednią szybę z wnętrza
    auta, w ciagu 1 minuty. To wtedy tak.

  • 5. Data: 2023-08-19 16:29:47
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 19 Aug 2023 15:08:51 +0200, użytkownik heby napisał:

    > Nie jest. Chyba, że jesteś w stanie wyskrobać przednią szybę z wnętrza
    > auta, w ciagu 1 minuty. To wtedy tak.

    I po co gadasz z idiotą który na elektronice czy fizyce wstawia tekst o
    samochodach czy festiwalu? Szanuj się trochę :)

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-08-19 18:29:59
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/08/2023 16:29, Jacek wrote:
    > Szanuj się trochę :)

    Nie ma już czego szanować :/

    Wszystkie grupy są przejmowane przez schozofreników, ta też nieuchronnie.

  • 7. Data: 2023-08-19 19:29:46
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 August 2023 at 16:29:49 UTC+2, Jacek wrote:
> [...]

    Naucz się prawa o ruchu drogowym

    Zakazane jest zaparkowanie z właczonym silnikiem.
    Za to jest mandat, a na parkingach podziemnych, całkowity zakaz wjazdu w przyszłości.

    Wieśwagen ewidentnie produkuje wadliwe gruchoty, bo nie potrafi nic lepiej.

    Gdyby nie hamerykańscy adwokaci, to 100.000 wadliwych wieśwagenów z afery Dieselgate,
    nadal by smrodziło w Hameryce, a tak to zostały zutylizowane i juz nie smrodzą.

    Kolejny problem to wypalanie filtrów cząstek stałych na drogach publicznych.

    Zakazane zatruwanie środowiska.

    Jedyna dopuszczalna procedura to wypalanie w obiegu zamkniętym w serwisie i tak jest
    na całym świecie, tylko nie w Polsce

    Niech Skoda Octavia się naprawi, albo wycofa z rynku, bo jest wadliwa i narusza
    warunki homologacji.

  • 8. Data: 2023-08-19 19:30:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 August 2023 at 18:30:14 UTC+2, heby wrote:

    > Nie ma już czego szanować :/
    >
    > Wszystkie grupy są przejmowane przez schozofreników, ta też nieuchronnie.

    A ile lat się leczysz na schizy i dlaczego nie widać poprawy ?

    Cierpisz też na fixum dyrdum ?

  • 9. Data: 2023-08-19 19:32:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 August 2023 at 15:09:05 UTC+2, heby wrote:
    > Nie jest. Chyba, że jesteś w stanie wyskrobać przednią szybę z wnętrza
    > auta, w ciagu 1 minuty. To wtedy tak.

    Minuta to dużo czasu i zawsze zdążyłem wyskrobać i odjechać

    Można i godzinę, jak kto flegmatyk

  • 10. Data: 2023-08-19 21:38:32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Minuta to dużo czasu i zawsze zdążyłem wyskrobać i odjechać
    > Można i godzinę, jak kto flegmatyk

    Z wnętrza auta? Bo nie możesz wychodzić z pozostawionym włączonym silnikiem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/