  • 91. Data: 2023-09-01 20:19:34
    Temat: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > 5 cm? Antena jest u dołu telefonu, czy zakładasz, że rozmowa
    > prowadzona w moherowym berecie?

    W Nokiach GSM była u góry, tuż przy uchu. Mniej niż 5 cm.

    --
    Jarek

  • 92. Data: 2023-09-02 00:59:11
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    > W Nokiach GSM była u góry, tuż przy uchu. Mniej niż 5 cm.
    W POCO X3 Pro jak i w REDMI 4A i 9A antena jest na samym dole
    na płytce z złączem ładowania więc ok 10cm od ucha bo zwykle
    głośnik trzyma się przy uchu a ten na samej wciśnięty.
    Myślę że to ogólna tendencja i przy 6" i większym ekranie
    to daje ponad 10cm :)

    W strych 2G sprzętach rzeczywiście antena była na samym
    uchu...
    --
    pzdr, j.r.

  • 93. Data: 2023-09-02 10:29:16
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    www.google.com/search?q=kuchenka+gazowa+termopara

    -----

  • 94. Data: 2023-09-02 10:47:43
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    https://capybaratips.com/capybara-meat-and-its-culin
    ary-uses/

    -----

  • 95. Data: 2023-09-02 13:36:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Rutkowski, Jacek napisał:

> [...]
    > głośnik trzyma się przy uchu a ten na samej wciśnięty.
    > Myślę że to ogólna tendencja i przy 6" i większym ekranie

    Albo dwie anteny jakoś fikuśnie rozmieszczone gdzieś pod szkiełkiem.
    Bo druga antena (diversity) jest niezbędna do osiągnięcia deklarowanych
    prędkości. Jeszcze nowsze protokoły wymagają nawet więcej niż dwóch
    antan (choć nie wiem po co komu w smartfonie takie prędkości).

    > W strych 2G sprzętach rzeczywiście antena była na samym uchu...

    I o takich mówimy. Bo tu są największe "strzały" w ucho. Ale to
    oczywiście dopiero od 5G kury przestają znosić jajka.

    --
    Jarek

  • 96. Data: 2023-09-02 14:14:21
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > I o takich mówimy. Bo tu są największe "strzały" w ucho. Ale to
    > oczywiście dopiero od 5G kury przestają znosić jajka.

    Bo 2G dawało zadzwonić z zadupia więc nikomu nie przeszkadzało :)
    Teraz dopiero ludzie maja neta z twarzobookiem i tik takiem to się
    dokształcili :)
    Wcześniej nie wiedzieli że się bać azbestu, metanolu czy włąśnie 5G:)
    --
    pzdr, j.r.

  • 97. Data: 2023-09-02 14:25:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Bo 2G dawało zadzwonić z zadupia więc nikomu nie przeszkadzało :)
    > Teraz dopiero ludzie maja neta z twarzobookiem i tik takiem to się
    > dokształcili :)

    Łączność 5G wywołała rewolucję w tiktokach? Nic mi o tym nie wiadomo.

    > Wcześniej nie wiedzieli że się bać azbestu, metanolu czy włąśnie 5G:)

    Z tym że eternitu leżącego od pół wieku na dachu zaczęli się bać,
    a istniejących przez połowę tego okresu telefonów komórkowych nie.
    Azbestu bali się na zasadzie "leży na dachu i promieniuje, ale my
    go zrzucim ze szwagrem, wtedy przestanie nas zabijać".

    --
    Jarek

  • 98. Data: 2023-09-02 14:32:21
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W naprawdę starych to była zewnętrzna.

    -----

  • 99. Data: 2023-09-02 18:37:57
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 14:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > W naprawdę starych to była zewnętrzna.
    >

    > -----

    Siemens S4 Power czy Nokia 5110 to tak ale w N3210 czy N3310
    to już jak pamiętam anteną była ramka wyświetlacza i antena
    była dosłownie na uchu..
    --
    pzdr, j.r.

  • 100. Data: 2023-09-02 18:54:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Rutkowski, Jacek napisał:

    > Siemens S4 Power czy Nokia 5110 to tak ale w N3210 czy N3310
    > to już jak pamiętam anteną była ramka wyświetlacza i antena
    > była dosłownie na uchu..

    Miałem telefom, który w Polsce był sprzedawany jako "pierwszy
    bez zewnętrznej anteny". O, taki:

    https://www.muzeumkomorek.pl/hagenuk-duet-global-han
    dy/

    --