eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Date: Sat, 2 Sep 2023 13:36:27 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <183wci2o9adgs$.225yjx2tppg2$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mxhj2jzuajw7.1pivdi3k8aldb$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ozhfnurzou26$.974nyxwq9lur$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uct9ce$c7c$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uctq53$sa3$1$jacekrut@news.chmurka.net>

    Pan Rutkowski, Jacek napisał:

    > W POCO X3 Pro jak i w REDMI 4A i 9A antena jest na samym dole
    > na płytce z złączem ładowania więc ok 10cm od ucha bo zwykle
    > głośnik trzyma się przy uchu a ten na samej wciśnięty.
    > Myślę że to ogólna tendencja i przy 6" i większym ekranie
    > to daje ponad 10cm :)

    Albo dwie anteny jakoś fikuśnie rozmieszczone gdzieś pod szkiełkiem.
    Bo druga antena (diversity) jest niezbędna do osiągnięcia deklarowanych
    prędkości. Jeszcze nowsze protokoły wymagają nawet więcej niż dwóch
    antan (choć nie wiem po co komu w smartfonie takie prędkości).

    > W strych 2G sprzętach rzeczywiście antena była na samym uchu...

    I o takich mówimy. Bo tu są największe "strzały" w ucho. Ale to
    oczywiście dopiero od 5G kury przestają znosić jajka.

    --
    Jarek