eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Date: Sat, 2 Sep 2023 14:25:22 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mxhj2jzuajw7.1pivdi3k8aldb$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ozhfnurzou26$.974nyxwq9lur$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uct9ce$c7c$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uctq53$sa3$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ucv8nv$sor$1$jacekrut@news.chmurka.net>

    Pan Rutkowski, Jacek napisał:

    > Bo 2G dawało zadzwonić z zadupia więc nikomu nie przeszkadzało :)
    > Teraz dopiero ludzie maja neta z twarzobookiem i tik takiem to się
    > dokształcili :)

    Łączność 5G wywołała rewolucję w tiktokach? Nic mi o tym nie wiadomo.

    > Wcześniej nie wiedzieli że się bać azbestu, metanolu czy włąśnie 5G:)

    Z tym że eternitu leżącego od pół wieku na dachu zaczęli się bać,
    a istniejących przez połowę tego okresu telefonów komórkowych nie.
    Azbestu bali się na zasadzie "leży na dachu i promieniuje, ale my
    go zrzucim ze szwagrem, wtedy przestanie nas zabijać".

    --
    Jarek