  • Data: 2020-07-15 21:14:38
    Temat: Re: Że kiedyś takie wynalazki chciało się produkować...
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest Wed, 15 Jul 2020 20:11:04 +0200, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Ale zanim to nastąpiło, trochę sie procesowali. Stąd wersja MS DOS 6.22,
    > która była *zubożona* w stosunku do 6.2, z której sąd nakazał wyjęcie
    > algorytmów kompresji, do których MS nie miał praw. Ale ludzie oczywiście
    > robili "upgrade" z 6.2 do 6.22, bo to nowość, więc pewnie lepsza.

    IIRC, kompresję musieli usunąć w 6.21, ale tej wersji nikt nie kupował,
    gdyż było wiadomo, że za chwilę będzie coś nowego. W 6.22 była już
    kompresja drvspace, którą MS reklamował jako nie gorszą od tej z DOS
    6.2. Jeśli pamięć mnie nie myli (a może), to spór w prasie
    (polskojęzycznej) opisywany był dość rzetelnie. M.in. poddawano
    w wątpliwość racje MS na temat wyższości drvspace. Fakt, że w końcowym
    rozrachunku wszyscy przesiedli się na intensywnie promowaną wersję
    6.22. MS był na fali. Za chwilę Windows miało zdominować PC...

    Dziś śmieszą mnie te czasy.

    k.