  • 31. Data: 2010-02-02 18:18:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/5 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Feb., 14:34, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > http://lunaroutpost.com/gallery/earth/pages/BlueMarb
    le.htm- na tym też
    > jest to popiersie i tu też nie ma wątpliwości, że ono jest tematem.

    tak z pewnoscia jest tu popiersie.
    twoje wlasne - ktos postawil dla upamietnienia wybitnych zaslug i
    wypowiedzi na p.r.f.c.

  • 32. Data: 2010-02-02 19:46:50
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 2 Feb 2010 10:18:10 -0800 (PST), XX YY wrote:

    > twoje wlasne - ktos postawil dla upamietnienia wybitnych zaslug i
    > wypowiedzi na p.r.f.c.

    Jej, Panowie! Wątek Tomka to tak jak mokra sauna, gdzie w weekendzie
    rozbieramy się w egzotycznym żarze aby odprężyć się od codziennych stresów
    a nie aby znów stresować się kłótnią kto ma zgrabne mięśnie ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Giang.

  • 33. Data: 2010-02-02 20:26:15
    Od: "Anjay" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Osiak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Slowami nieobecnego Tomka:
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 05

    http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=4325357463
    &bg=white

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 34. Data: 2010-02-03 01:27:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 02 of Feb 2010 10:10, XX YY wrote:

    > dlaczego mialbym klamac piszac wprost ze nie mam pojecia ?
    > przeciez wymienilem kilka tematow/motywow.
    > Nikt nie powiedziel ze panorama musi miec tylko jeden temat.
    >
    > Tematem tej panoramy jest to co pokazuje ona dookola.
    >
    > Jeszeli nie potrafisz tego wyrazic za pomoca slow , to nic zlego sie
    > nie dzieje. nie ma takiej potrzeby.

    I słusznie. Od tego są krytycy.

    > po to sie robi panoramy , zeby opisywanie slowno-pisemne tego co one
    > pokazuje nie bylo potrzebne.
    > Gdybym nie zrobil tej panoramy , a chcial przekazac to co zobaczylem w
    > inny sposob , byloby to przedsiewzieciem niezwykle skomplikowanym ,
    > wrecz niemozliwym.
    >
    > Zatytulowac mozna roznie - np "przy wyciagu narciarskim" , albo
    > "przebieg trakcji elektrycznej w gorach niskich"
    > albo " kolpaki na kolach samochodu " albo i jeszcze inaczej dowolnie.
    > Nie przekladaj panoramy na jezyk slow a na jezyk obrazu.

    A swoją drogą, w tej panoramie nie widzę uzasadnienia
    dla jej sferyczności - oczywiście nie twierdzę, że jakieś
    uzasadnienie _musi_ być - ale wrażenie przerostu formy
    jest dosyć mocne - oczywiście nie twierdzę, że sama gęstość
    formy nie może być głównym tematem...

    --
    nb

  • 35. Data: 2010-02-03 01:36:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 02 of Feb 2010 12:46, XX YY wrote:

    > jesli go tam widzisz to jest tematem.
    > ja nie widze , wiec dla mnie nie jest tematem.
    > podejrzewama , ze dla wszystkich pozostalych tez nie.
    >
    > ale na otarcie lez mam beethovena :
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/popiersie-l
    -v-b-1

    Panoram średnio ale sam obrazek
    http://sites.google.com/site/panosaurus2/_/rsrc/1264
    782008062/popiersie-l-v-b-1/20100129%20Beethoven.jpg
    robi wielkie wrażenie.

    --
    nb

  • 36. Data: 2010-02-03 08:24:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Feb., 02:27, nb <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > uzasadnienie _musi_ być - ale wrażenie przerostu formy
    > jest dosyć mocne - oczywiście nie twierdzę, że sama gęstość

    jest to scenka rodzajowa , beznamietna, chlodny reportarz bez
    ingerencji fotografa.
    " Zamrozenie "chwili - obiektywne , na tyle obiektywne na ile na to
    zezwala technika " zamrazania".

    tak tam jest - nic wiecej , nic mniej. Nie musi sie podobac i nie musi
    sie niepodobac - tak tam bylo w tamtym czasie - tam i wowczas.

  • 37. Data: 2010-02-03 13:07:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > --
    > Osiakwww.fotoplenery.eu

    dorzucam jeszcze jedno tym razem zdjecie plaskie

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5434001564602676482

  • 38. Data: 2010-02-03 13:11:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    >  http://sites.google.com/site/panosaurus2/_/rsrc/126
    4782008062/popiers...
    > robi wielkie wrażenie.

    pelniejsza wersja , mniej okrojona jest tutaj:

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5434001377686489778

    oryginal ma 50 mpx i 200 mb , troche wiec po kompresji jakosc spadla.

  • 39. Data: 2010-02-04 09:26:13
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Feb., 14:07, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > dorzucam jeszcze jedno tym razem zdjecie plaskie
    >
    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5434001564602...

    i przebijam kolejnym - to juz ostatnie w tym tygodniu z serii "
    bajkowych"

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5434014965266983666

  • 40. Data: 2010-02-04 17:10:20
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-02 20:46, Nguyen Bang Giang pisze:

    > Jej, Panowie! Wątek Tomka to tak jak mokra sauna, gdzie w weekendzie
    > rozbieramy się w egzotycznym żarze aby odprężyć się od codziennych stresów
    > a nie aby znów stresować się kłótnią kto ma zgrabne mięśnie ;-)

    Potyczki Tych dwóch panów w wątku Zdjęcie Tygodnia to już można
    powiedzieć tradycja ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.