  • 31. Data: 2010-06-05 09:53:43
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/22 - fotoplenery.eu
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 05 Jun 2010 00:05:48 +0200, Janko Muzykant wrote:
    > ''Otworek'' wyciągnąłem z czyjejś torby foto, to kawałek kliszy z
    > naświetloną dziurą. Jak widać, przytknięty ręcznie do bagnetu. W
    > bezlustrowcach ma szanse osiągnąć niskie ogniskowe,

    Niskie jak niskie, ale w okolice standardu juz mozna na u4/3 zjechac.
    Co w sumie mnie troche ciagnie do pobawienia się w dziurawce na matrycy :-)

    > co może być interesujące. Może coś takiego sobie jeszcze opracuję do
    > pena (znaczy taki ''wklęsły'' ograniczony tylko kołnierzem bagnetu).

    Tam zaraz za bagnetem migawka lata... Nie wiem jak gleboko, ale wyglada
    na ~5mm od kolnierza bagnetu...

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2010-06-05 10:58:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Michal Tyrala pisze:
    > Tam zaraz za bagnetem migawka lata... Nie wiem jak gleboko, ale wyglada
    > na ~5mm od kolnierza bagnetu...

    Nie tak zaraz, w połowie drogi gdzieś (w penie)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2010-06-05 10:59:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > Dzięki za info! Czyli nie ma się co szczypać piętrzeniem kolejnych
    > optymalizacji, tylko trzeba zaczynać wielką improwizację. :))

    A pewnie. To już jest hardkor pełny:
    http://grejt.grejt.pl/temp/otworek2.jpg

    A tu shift:
    http://grejt.grejt.pl/temp/otworek3.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 34. Data: 2010-06-07 07:11:07
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 01:43:38 -0700 (PDT), Agnieszka Krysiak napisał(a):

    > Prawdopodobnie szkiełko było uświnione czy cuś. Pyłki też możliwe.
    > Dulo wtedy tak, że liście z drzew zrywało, więc wszystko możliwe. Inne
    > zdjęcia z tego dnia nie mialy takowych.

    Uświnione szkło nie daje takiego efektu, punkty są ostre... Hoty?

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 35. Data: 2010-06-07 08:48:01
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Góra" <g...@p...fr> napisał w wiadomości

    > Uświnione szkło nie daje takiego efektu, punkty są ostre... Hoty?

    mogą być pyłki latające w kadrze i oświetlone silnym światłem