  • 1. Data: 2010-05-30 19:29:42
    Temat: Adaptery do fotografii cyfrowej
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Jeszcze jedno.

    Wiem, ze sa adaptery do fot. cyfrowej w lustrzankach sreenioformatowych
    (niektorych).
    W niektorych lustrzankach maloobrazkowych chyba tez sa?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-05-30 20:24:40
    Temat: Re: Adaptery do fotografii cyfrowej
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 30 Maj, 21:29, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > Jeszcze jedno.
    >
    > Wiem, ze sa adaptery do fot. cyfrowej w lustrzankach sreenioformatowych
    > (niektorych).
    > W niektorych lustrzankach maloobrazkowych chyba tez sa?

    Zobacz sobie:

    http://www.dpreview.com/news/0306/03062502leicadigit
    alr9.asp

    Wyszukalem za Ciebie.
    Mam blisko 70-tke ;)
    StaM

    "Trwoga...trwoga, trzeba nam wyznaczyć wroga,
    bo jak wroga nie znajdziemy, to nawzajem się wyrżniemy...."

  • 3. Data: 2010-05-30 20:48:00
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Dziekuje :).

    PS Mnie cholernie lewe oko boli przez ten monitor.

  • 4. Data: 2010-05-31 07:43:21
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.05.2010 21:29, romek76 wrote:
    > Jeszcze jedno.
    >
    > Wiem, ze sa adaptery do fot. cyfrowej w lustrzankach sreenioformatowych
    > (niektorych).
    > W niektorych lustrzankach maloobrazkowych chyba tez sa?

    http://www.empik.com/nowy-podrecznik-fotografii-john
    -hedgecoe,301613,ksiazka-p

    http://www.empik.com/lustrzanki-cyfrowe-poradnik-eks
    perta-michael-freeman,prod4320051,ksiazka-p

    http://www.fotoszop.pl/ksiazka-biblia-fotografii-prz
    ewodnik-fotografa-xxi-wieku-daniel-lezano.aspx

    Jak to przeczytasz możesz wysłać następny post na grupę.

    --
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2010-06-01 07:28:45
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Sun, 30 May 2010 22:48:00 +0200, romek76 napisał(a):

    > PS Mnie cholernie lewe oko boli przez ten monitor.

    Chcesz o tym porozmawiać?

    --
    Pozdr.
    Grzegorz