  • 1. Data: 2010-05-31 20:01:24
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/22 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam

    poniedzialkowo. Jak co tydzien rozpoczynamy nowy watek, zeby
    zdjecia stare nie mieszaly sie z nowymi. W ubieglym tygodniu
    moglismy ogladac zdjecia rozmazane, nieostre, niedoswietlone
    oraz Jankowe (teraz niech kazdy z autorow dopasuje kategorie
    do swojego zdjecia :) i przez to zwyczajnie ciekawe.

    Zapraszam zatem do udzialu w nowym watku nr 22

    Ponadto jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-05-31 20:17:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/22 - fotoplenery.eu
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    Panoramka Sandomierza (jeszcze sprzed powodzi).

    http://fotografie.siedlce.cc/fotografie/2010/34.jpg

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 3. Data: 2010-05-31 20:51:10
    Od: JD <j...@g...com>

    Kieleckie http://jacek3d.deviantart.com/#/d2qo9qa

    --
    Pozdraiam
    JD

  • 4. Data: 2010-05-31 21:07:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <6...@n...onet.pl>,
    tomek nabazgrał:
    > Zapraszam zatem do udzialu w nowym watku nr 22

    Po raz pierwszy od bardzo dawna coś obrobiłem:
    http://42.pl/u/2jqK

    Całość tutaj:
    http://lrem.net/photography/marineland.xhtml

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 5. Data: 2010-06-01 09:05:55
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    niedoswietlone
    > oraz Jankowe...
    > Zapraszam zatem do udzialu w nowym watku nr 22

    Witam,
    pozostaję przy mrocznych klimatach:

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    a dla rozgrzania atmosfery "Obcy":

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html#pro

    Pozdrawiam
    MP

  • 6. Data: 2010-06-01 09:10:01
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 31, 9:01 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > poniedzialkowo. Jak co tydzien rozpoczynamy nowy watek (...)

    Niedzielny spacer po miescie:

    http://viewonblack.com/flickr/4654372590/b/m
    http://viewonblack.com/flickr/4653756001/b/m

    Pozdrawiam,

    P.

  • 7. Data: 2010-06-01 16:30:43
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On May 31, 9:51 pm, JD <j...@g...com> wrote:

    > Kieleckiehttp://jacek3d.deviantart.com/#/d2qo9qa

    Genialne! :-D

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 8. Data: 2010-06-01 18:08:18
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    JD pisze:

    > Kieleckie http://jacek3d.deviantart.com/#/d2qo9qa

    No to niech będzie kieleckie:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cc663106c5
    45606f.html
    --
    Basia

  • 9. Data: 2010-06-01 22:35:50
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

> [...]
    > zdjecia stare nie mieszaly sie z nowymi. W ubieglym tygodniu
    > moglismy ogladac zdjecia rozmazane, nieostre, niedoswietlone

    Wiec na przekór:
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4660625506&pos
    ted=1

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 10. Data: 2010-06-02 06:09:44
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > zdjecia stare nie mieszaly sie z nowymi. W ubieglym tygodniu
    > moglismy ogladac zdjecia rozmazane, nieostre, niedoswietlone

    a skad te gwiazdy?? to pylki czy je dorysowales???