  • 1. Data: 2010-05-30 20:33:30
    Temat: PS - proste pytanko
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    Witam.
    Drukuje z PhotoShopa na papierze formatu A4 fotografir, ktora chce przycisc
    do formatu 18x24. Fotografia ma 1cm bialy margines. Czy mozna gdzies w PSie
    znalezc ustawienie ktore wydrukuje mi jakies znaczniki ciecia wg ktorych
    przytne gilotynka? Jak toWy robicie ze swoimi fotografiami?

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 2. Data: 2010-05-30 20:55:04
    Temat: Re: PS - proste pytanko
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

> [...]
    > znalezc ustawienie ktore wydrukuje mi jakies znaczniki ciecia wg ktorych

    A standardowej instalacji nie ma. Glowy jednak nie dam, ze nie istnieja
    skrypty lub pluginy, ktore cos takiego dodaja. Jesli nie, to mozna sobie
    przeciez dorysowac.

    > Jak toWy robicie ze swoimi fotografiami?

    Nie drukujemy z Photoshopa. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2010-05-30 22:26:54
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Nie drukujemy z Photoshopa. :)

    A czego uzywasz do drukowania jesli mozna zapytac?

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 4. Data: 2010-05-30 22:39:38
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > A czego uzywasz do drukowania jesli mozna zapytac?

    Do drukowania najlepszy jest Qimage - i długo, długo nic.

  • 5. Data: 2010-05-31 06:11:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Sz." <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A czego uzywasz do drukowania jesli mozna zapytac?

    Photoshopa oczywiscie :) Quimage jest dla pryszczersow ;)

    A znaczniki ciecia zalatwia pod PSem zrobienie odpowiedniej
    aukcji leniu :)

  • 6. Data: 2010-05-31 08:12:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-30 22:33:30 +0200, "Piotr Sz." <a...@a...pl> said:

> [...]
    > znalezc ustawienie ktore wydrukuje mi jakies znaczniki ciecia wg ktorych

    W CS3 - Menu Print, zakładka Output, zakliknąć Corner Crop Marks. Na
    Pcuju może być delikatnie inaczej i pojęcia nie mam jak to zostało
    przetłumaczone na polski. Jak ma się wprawę, to wygodniej jest nożykiem
    przy linijce - gilotyna po kolejnych ruchach obcina znaczniki i trza
    mierzyć na oko, a nożykiem wycina się ze środka nie odcinając zupełnie
    marginesów, wtedy jest do czego równać.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-05-31 08:13:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-31 08:11:17 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > A znaczniki ciecia zalatwia pod PSem zrobienie odpowiedniej
    > aukcji leniu :)

    NIektórzy to lubią sobie utrudniać życie - nagrywać akcje zamiast
    przeczytać manuala, phi :-P

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-05-31 08:14:32
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > A znaczniki ciecia zalatwia pod PSem zrobienie odpowiedniej
    > aukcji leniu :)

    No kure 100 tys opcji a taka elemantarna potrzebe trzeba sobie samemu
    rzezbic :-)

    Chyba sie wypne na znaczniki na rzecz tego:
    http://www.allegro.pl/item1059770250_nowa_prof_gilot
    yna_rexel_classiccut_cl200_fv_gw.html

    A to ze nie ma "normalnych" formatow papieru do nadukow tez jest wkoo....
    Przynajmniej Ilford mogl by sie postarac.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 9. Data: 2010-05-31 08:35:44
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >pojęcia nie mam jak to zostało przetłumaczone na polski. Jak ma się

    PS5 PL "narożne linie cięcia" do nowszych wersji nie zaglądam.

    JD

  • 10. Data: 2010-05-31 08:41:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-31 10:14:32 +0200, "Piotr Sz." <a...@a...pl> said:

    > No kure 100 tys opcji a taka elemantarna potrzebe trzeba sobie samemu
    > rzezbic :-)

    No kurde, wydać 4 koła na soft i nie zajrzeć do instrukcji? Ba! Nawet
    nie poświęcić 5 minut na uważniejsze przyjrzenie się oknu z opcjami
    drukowania... Ale fakt, to Szop jest durny...

    de Fresz