  • 1. Data: 2010-05-31 04:37:15
    Temat: Szybka karta SD
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Chciałbym kupić szybką kartę pamięci SD lub SDHC. Któremu
    producentowi zaufać, aby nie utopić pieniędzy? Dotychczas
    kupowałem karty firmy SanDisk, ale nigdy nie zwracałem uwagi na
    szybkość karty, a tym razem mi na szybkości zależy. Poradzi
    ktoś?

  • 2. Data: 2010-05-31 06:57:44
    Temat: Re: Szybka karta SD
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ab napisal:
> [...]
    > kupowałem karty firmy SanDisk, ale nigdy nie zwracałem uwagi na
    > szybkość karty, a tym razem mi na szybkości zależy. Poradzi

    http://www.sandisk.com/products/imaging/sandisk-extr
    eme-sdhc-cards-

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-31 07:38:40
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    >http://www.sandisk.com/products/imaging/sandisk-ext
    reme-sdhc-cards-

    30MB/s :)
    Tyle to moze i ona wyciagnie,ale w czytniku... Sandiska.
    I w niczym wiecej.
    Wiec radze sie nie napalac na tyle :)

  • 4. Data: 2010-05-31 07:48:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przesmiewca napisal:
    > 30MB/s :)
    > Tyle to moze i ona wyciagnie,ale w czytniku... Sandiska.
    > I w niczym wiecej.
    > Wiec radze sie nie napalac na tyle :)

    No patrz Pan, a mój laptop o tym nie wiedział i wyciągnął.
    Niesamowite! Muszę mu o tym wstukać pieszczotliwie...

    BTW: mój pendrive też tyle wyciągnął :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-31 08:48:40
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-05-31 06:37, ab pisze:

> [...]
    > kupowałem karty firmy SanDisk, ale nigdy nie zwracałem uwagi na
    > szybkość karty, a tym razem mi na szybkości zależy. Poradzi

    SanDisk Ultra II jest zupełnie w porządku.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2010-05-31 08:50:11
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-05-31 09:48, Jacek_P pisze:

    > No patrz Pan, a mój laptop o tym nie wiedział i wyciągnął.
    > Niesamowite! Muszę mu o tym wstukać pieszczotliwie...

    To pokaz wyniki z Extreme III, swojego laptopa i ATTO Disk Benchmark -
    chętnie popatrzę sobie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2010-05-31 09:00:18
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    >No patrz Pan, a mój laptop o tym nie wiedział i wyciągnął.
    >Niesamowite! Muszę mu o tym wstukać pieszczotliwie...

    Jesli czytnik Twojego lapka dziala poza specyfikacja, to zgoda.

    >BTW: mój pendrive też tyle wyciągnął :)

    Co ma do tego pendrive? Mowimy o standardzie sdhc.

  • 8. Data: 2010-05-31 09:32:43
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Któremu
    > producentowi zaufać, aby nie utopić pieniędzy? Dotychczas
    > kupowałem karty firmy SanDisk, ale nigdy nie zwracałem uwagi na

    Ja też zaufałem sandiskowi. Pendrive wysiadł po pół roku
    uznali gwarancję)
    Karta EXTREME III wysiadła nie dawno,
    po ok 2 latach (jeszcze nie reklamowałem).

    Więcej tej marce nie zaufam.

    JD

  • 9. Data: 2010-05-31 09:36:01
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 31.05.2010 11:32, JD wrote:
> [...]
    > uznali gwarancję)
    > Karta EXTREME III wysiadła nie dawno,
    > po ok 2 latach (jeszcze nie reklamowałem).

    Tak naprawdę to nie masz za dużego wyboru, albo sandisk, albo sandisk.
    Jest jeszcze jakiś nowy kingston class 10.

    --
    http://szumofob.eu

  • 10. Data: 2010-05-31 11:26:19
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tak naprawdę to nie masz za dużego wyboru, albo sandisk, albo sandisk.
    > Jest jeszcze jakiś nowy kingston class 10.
    Lexar Professional, wersje 16 i 32GB są również klasy 10, producent deklaruje
    zapis 20MB/s