eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa › BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2010-06-01 08:22:06
    Temat: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Helosz

    Wyszedł mi mały problemik w 3-miesięcznym D90 - BF. Na ile mogę
    stwierdzić, jest to problem body, nie optyki (ale jeszcze na wszelki
    wypadek spróbuję to przetestować na kilku innych obiektywach).
    Muszę jeszcze dokładnie przeglądnąć wszystkie fotki, bo mam wrażenie że
    na początku było ok, acz możliwe jest, że nie zauważyłem wcześniej,
    gdyż robię głównie architekturę i widoczki (wiadomo, GO stąd do
    taaaaaamtąd) oraz ruchliwego rocznego berbecia w świetle zastanym, z
    racji chimerycznej pogody głównie w domu (i tak z górką 1/3 jest
    poruszona, dopiero na plenerach przy ładnej pogodzie problem zaczął
    wychodzić), a jakoś wcześniej nie chciało mi się pastwić nad tablicami
    testowymi


  • 2. Data: 2010-06-01 09:06:15
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: TomekM <t...@g...com>

    Miałem podobny problem z Sony.
    Skorzystałem z gwarancji, odesłali mi chyba w ciągu 2-3 dni.
    Nawet wysyłka do nich była gratis.
    U Nikona chyba aż tak dobrze nie jest.
    Ogólnie to powinno się korzystać z niezgodności towaru z umową.
    Bo masz zagwarantowane ustawowo całkiem sporo praw.
    Chyba np. koszty wysyłki są do zwrotu.
    Jeśli naprawa nie przyniesie skutku to możesz się domagać zwrotu
    pieniążków.
    Przy gwarancji raczej nie masz na to szans.


  • 3. Data: 2010-06-01 09:27:42
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-01 11:06:15 +0200, TomekM <t...@g...com> said:

    > Miałem podobny problem z Sony.

    No ale to inny producent, inny serwis.


    > Ogólnie to powinno się korzystać z niezgodności towaru z umową.

    No tak, tylko zgadnij co sprzedawca najczęściej robi ze sprzętem? Mnie
    interesuje jak najsprawniej i bez zbędnego czekania załatwić sprawę W
    PRAKTYCE.


    > Bo masz zagwarantowane ustawowo całkiem sporo praw.

    "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"


    > Chyba np. koszty wysyłki są do zwrotu.

    Walą mnie koszty przesyłki, chcę mieć sprawny sprzęt na powiedzmy za
    tydzień, niech będzie półtora (licząc od po długim weekendzie), a nie
    za miesiąc, może dwa, w stanie w jakim go wysłałem lub gorszym.


    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 4. Data: 2010-06-01 09:47:45
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: TomekM <t...@g...com>


    > Walą mnie koszty przesyłki, chcę mieć sprawny sprzęt na powiedzmy za
    > tydzień, niech będzie półtora (licząc od po długim weekendzie), a nie
    > za miesiąc, może dwa, w stanie w jakim go wysłałem lub gorszym.

    Jak masz takie wymagania to tylko osobista wizyta w serwisie Nikona.
    W zeszłym roku słałem do nich maile, na żaden nie dostałem odpowiedzi.
    Dodzwonić też się nie mogłem.
    Nie wiem czy coś się zmieniło od tego czasu.


  • 5. Data: 2010-06-01 10:03:15
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
    Byla afera i nic sie nie zmienilo.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333


  • 6. Data: 2010-06-01 12:22:04
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: "qvverty" <q...@W...gazeta.pl>

    calkiem niedawno mialem podobny problem. kupilem d5000 w zestawie z 16-85 i
    okazalo sie, ze mam bf. znajac marna reputacje serwisu nikona tez
    kombinowalem, co z tym fantem zrobic (naprawa w ramach gwarancji, rekojmia,
    niezgodnosc towaru z umowa). w koncu zdecydowalem sie na serwis nikona (moja
    argumentacja byla taka, ze jak odesle to do sklepu, to i tak aparat trafi do
    serwisu nikona, tylko potrwa to dluzej).
    najpierw zaczalem korespondowac z helpdeskiem i ku mojemu ogromnemu
    zaskoczeniu bardzo szybko otrzymywalem odpowiedzi na moje pytania oraz analize
    przeslanych zdjec. ich sugestie nie zawsze byly trafione ;), ale w koncu
    polecili mi wyslac korpus z obiektywem do serwisu gwarancyjnego. co prawda
    osobiscie podejrzewalem problem wylacznie w korpusie, ale jak juz wysylalem
    paczke to bylo mi wszystko jedno, czy umieszcze tam sam korpus czy caly zestaw.
    naprawa w serwisie trwala niecale 2 dni robocze (sic!), skonczylo sie na
    regulacji korpusu, obiektyw byl ok. jedyny problem byl z przesylka powrotna
    (dhl!): paczka wracala chyba 5 dni (wliczajac weekend), a kurier zostawil ja
    na koncu... u sasiada! dobrze, ze to uczciwi ludzie ;)
    reasumujac: nie taki serwis nikona straszny, mysle ze zaczeli przywiazywac
    wage do jakosci obslugi klienta i zalezy im na odbudowie zszarganej reputacji ;)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2010-06-01 15:11:12
    Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Jacek23 pisze:
    > Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
    > Byla afera i nic sie nie zmienilo.
    >
    A Ty skąd to wiesz?
    Fotografujesz Canonem więc mów
    o serwisie Canona.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: