  • Data: 2009-11-13 18:07:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski pisze:

    > Serwetka jest tak samo fajna jak plotno, nie widze zwiazku.

    Owszem, ale serwetki traktuje się mniej poważnie od płótna. Mniej
    zaangażowania.

    > Wiec powiedz, ze zdiecia ktore robisz to wlasnie przypadkowe bazgroly. Jestes
    > w stanie to szczerze przyznac i jednoczesnie przy tym pozostać?

    Chyba wszystkie w głównej galerii. To taki... pamiętnik (?) mający kilka
    celów: pokazać ludziom świat tak po prostu, pokazać, iż to co przykre
    przykrym nie jest, a także otworzyć sobie drogę do poznania ludzkich
    dusz. Ostatni cel jest może nieco niezrozumiały, ale działa, ułatwia mi
    kontakt z człowiekiem indywidualnym, co od jakiegoś czasu bardzo zyskało
    dla mnie na wartości.
    Celów będzie więcej, niektórych pewnie nie jestem do końca świadomy nawet.
    Jednakże to wszystko jest celem ''przy okazji'', o niskim wskaźniku
    zaangażowania. I pewnie teraz padnie wniosek, że to jednak świadomość i
    nawet się zgodzę, ale to ''świadomość niskooktanowa''. Albo - wtórna -
    najpierw powstaje, potem zaczyna działać.

    > Albo byt ksztaltuje swiadomosc albo swiadomosc ksztaltuje byt. Nie wazne ktore
    > jest bardziej znaczace ale taki jest wybor. Swiadomy lub nie. Swiadomosc nie
    > jest gwarantem dazen. Swiadonmosc jest gwarantem zdarzen. No i nie rozmawiamy
    > o posiadaniu rzeczy ale wiedzy.

    Życie jest tak złożone, że świadomość i byt są w równowadze
    termodynamicznej :)

    > Tylko Johny nie wzial pod uwage czasu trwania rejsu. Poza tym jego przyklad
    > dotyczy wylacznie odczuc pozbawionych swiadomosci.

    Czy ja wiem?
    A co do czasu trwania - czas w aspekcie ''powstawania dzieł'' jest
    względny i nieciągły.

    > Uogulniasz strasznie. Pewnie, kazdy jest sam w gruncie rzeczy. Jednak istnieja
    > srodki porozumiewania sie z otoczniem. I Ty rowniez tych srodkow uzywasz.
    > Celem tego jest nic innego jak nawiazanie kontaktu. A twierdzisz, że nie.

    Ależ skąd, do nawiązania kontaktu można wykorzystać czy to same skutki,
    czy ''energię tworzenia'' przekształconą w inną energię... Jako pan i
    władca siebie mogę generować szerokie widmo działań, którego jedynie
    część ma swój ślad w świecie widzialnym :)

    > czyli komercja?

    Nie, tzn. tak, komercją jest każde papu, którego sami nie pozbieramy z
    drzew. Ale mam na myśli teraz poziom jakości (bardzo to nieprecyzyjne)
    owego przysmaku jakim jest paczka frytek. W końcu samemu też można ją
    zrobić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl