  • Data: 2009-11-03 08:29:09
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/44 - fotoplenery.eu
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek pisze:
    > Witam wszystkich goraco!

    > Ja tym razem mam az trzy (jakzeby inaczej - lesne) zdjecia
    > Tak BTW - jesli ktos chce jeszcze zrobic jakies jesienne
    > zlotopolskie zdjecie to jest na to ostatni moment - liscie spadaja na
    > potege
    >
    > http://img265.imageshack.us/img265/6293/drogam.jpg
    > http://img202.imageshack.us/img202/3830/zbliz.jpg
    > http://img145.imageshack.us/img145/5099/cienie.jpg

    również witam gorąco i zapytam o dwie sprawy:
    a) nie tyle pytanie ile podzielenie się, mi osobiście często trudność
    sprawiają 'śliczne krajobrazy', w sensie nie wychodzi mi to, jakiś
    sliczny kicz itd. Paradoksalnie lepsze zdjęcia na czymś 'brzydkim'. Też
    tak macie?
    Broń boże przytyk, te są bardzo fajne.

    b) Jakoś nie zauważam tu poparcia dla takich platform publikowania i
    krytyki jak 'obiektywni' że o 'jakis tam art' na onecie nie wspomnę. Nie
    wiem co o takich środowiskach a.d. 2009 mysleć. Na tych najbardziej
    popularnych widać dobry sprzęt, niezłą technikę (w cyfrze to nietrudne)
    dobre okazje (atrakcyjne tereny, imprezy itd) i często zmarnowane w
    koszmarnej kompozycji.
    Gdzie można zerkać (potem się umieścić) i wynieść pozytywna naukę, że
    nie wspomnę uczącym sie dzieciom link pokazać?
    Link który się tu na grupie powtarza, Devianart rozumiem dla kolegów już
    trochę się komercjalizującyh jest?