  • Data: 2009-09-21 18:23:51
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sep., 20:07, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Opowiedz o tym, co tam jest godnego uwagi - zmasakrowane, przesycone i
    > do bólu nienaturalne kolory (nie ma to jak nieskrępowana zabawa suwakami
    > w programie do HDR), pogięta perspektywa z fiszaja, a może coś czego za
    > cholerę nie mogę zobaczyć (może coś pod deklem tej studni?) Naprawdę,
    > chętnie się dowiem.

    to sa typowe uwagi laika.
    ktory sadzi, ze cos musi tak byc jak gdzies zobaczyl albo ktos gdzies
    napisal.

    ale chce cie rozczarowac.
    kolory sa naturalne - nie podkrecane.
    zobacz na prawa strone - widac fragment bialego okna.
    studnia jest w kolorze jasno-szarym oswietlona znajdujaca sie w
    poblizu lampa sodowa.
    przy zachgodzie slonca tego wieczora bylo takie podswietlnie - tak sie
    odbijalo swiatlo od sfery niebieskiej .
    kolory sa w zasadzie naturalne o tej porze - mieszanina zoltego z
    niebieskim

    ale to czy sa naturalne , czy nie - nie ma tutaj zadnego najmniejszego
    znaczenia.
    mam prawo postrzegac swiat tak jak uwazam i mam prawo pokazywac go w
    fotografii jak uwazam- czyli dokonac transpotzycji tak jak uwazam.
    To jest sens zabawy, ktora wowczas mozna nazwac kreatywna.
    ale zeby do tego dojsc potrzebujesz jeszcze sporo czasu..

    > A na poparcie tej tezy mam całe archiwum twojej twórczości tutaj :)

    potrzebujesz kilku , kilkunastu lat zeby do takiego poziomu dojsc -
    przy czym wcale nie uwazam ze jest dobry , uwazam ze przez
    najblizszych lat nie jestes sie w stanie do niego zblizyc.odpowiedz
    jest prosta - musialbys popracowac nad intelektem- Fotografia to nic
    innego jak sprzedaz intelektu.

    Sposob w jaki podchodzisz do zagadnienia wyraznie wskazuje iz brakuje
    jeszcze ci pare lat rozwoju.

    Wybacz nie wypowiadam sie na temat twoich zdjec , gdyz pokazales
    tydzien temu a ja uzanje zasady wzajmnego poszanowania sie autorow
    bioroacych udzial w tej samej prezentacji.
    wiec nie skomentuje. jakie sa kazdy widzi i wie - slowa sa zbede.