  • Data: 2009-09-21 18:40:07
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > to sa typowe uwagi laika.
    > ktory sadzi, ze cos musi tak byc jak gdzies zobaczyl albo ktos gdzies
    > napisal.

    Och, oczywiście miszczu. Tylko ty wiesz, co jest dobre...

    > ale chce cie rozczarowac.
    > kolory sa naturalne - nie podkrecane.
    > zobacz na prawa strone - widac fragment bialego okna.

    Wiem też, co to jest maska.

    > studnia jest w kolorze jasno-szarym oswietlona znajdujaca sie w
    > poblizu lampa sodowa.

    Za to kamienne płyty już oświetlone tą lampą widocznie nie są. A może są
    w kolorze naturalnie fioletowym?

    > przy zachgodzie slonca tego wieczora bylo takie podswietlnie - tak sie
    > odbijalo swiatlo od sfery niebieskiej .
    > kolory sa w zasadzie naturalne o tej porze - mieszanina zoltego z
    > niebieskim

    I dlatego poza studnią całe zdjęcie jest szaro-różowo-fioletowe?

    > ale to czy sa naturalne , czy nie - nie ma tutaj zadnego najmniejszego
    > znaczenia.
    > mam prawo postrzegac swiat tak jak uwazam i mam prawo pokazywac go w
    > fotografii jak uwazam- czyli dokonac transpotzycji tak jak uwazam.
    > To jest sens zabawy, ktora wowczas mozna nazwac kreatywna.
    > ale zeby do tego dojsc potrzebujesz jeszcze sporo czasu..

    Moim prawem zaś uznać wynik twojego postrzegania i twojej kreatywności
    za gniota.

    > potrzebujesz kilku , kilkunastu lat zeby do takiego poziomu dojsc -

    Tak, miszczu. Zwłaszcza jeśli chodzi o ego i skromność.

    > przy czym wcale nie uwazam ze jest dobry , uwazam ze przez
    > najblizszych lat nie jestes sie w stanie do niego zblizyc.odpowiedz
    > jest prosta - musialbys popracowac nad intelektem- Fotografia to nic
    > innego jak sprzedaz intelektu.

    Ciekawe, że o swoim intelekcie piszą z reguły ludzie cechujący się głupotą.

    > Sposob w jaki podchodzisz do zagadnienia wyraznie wskazuje iz brakuje
    > jeszcze ci pare lat rozwoju.

    Nawet nie chce mi się komentować twojego podejścia do jakiejkolwiek
    krytyki. Szkoda moich słów.

    > Wybacz nie wypowiadam sie na temat twoich zdjec , gdyz pokazales
    > tydzien temu a ja uzanje zasady wzajmnego poszanowania sie autorow
    > bioroacych udzial w tej samej prezentacji.

    Ależ nie wątpię że stosowny, odpowiednio jadowity, komentarz przy
    najbliższej okazji zamieścisz.

    > wiec nie skomentuje. jakie sa kazdy widzi i wie - slowa sa zbede.

    Aj, coś cię boli jednak.