  • Data: 2009-09-21 19:11:31
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/38 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > nie , ale natychmiast potrafie rozpoznac laika.
    > a opinia laika ma to do siebie ze jest przypadkowa - tzn moze byc
    > trafna lub bledna przypadkowo , w zaleznosci od inych czynnikow , np
    > jakies niezabliznione jeszze rany z okresu wczesniejsego.

    Laika zaś krótko zdefiniować można jako kogoś, kto ma inne zdanie niż ty.

    > jesli chcesz merytorycznej dyskusji o fotografii to jest tylko jedna
    > droga - na sposob fotografii.

    Czyli jak ja śmiem w ogóle wyrażać swoje zdanie?

    > Taka dyskusja ma sens jesli odbywa sie na tej samej plaszczyznie.
    > Utarczka slowna jest co najwyzej zmaganiem na polu powiedzmy umownie
    > literatury - nie fotografii.

    Zbyt osobiście podchodzisz do jakiejkolwiek krytyki.

    > Pokaz zdjecia , wtedy bede mogl to nazwac dyskusja merytoryczna.
    > na dyskusje literacka nie bardzo mam ochote .

    A sam sobie zobacz. A na dyskusję literacką też nie mam ochoty. Nie z
    osobą, która pisząc nie potrafi użyć polskich znaków diakrytycznych.