-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
Date: Sat, 17 Nov 2018 20:56:14 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 26
Message-ID: <pspv9e$88p$3@dont-email.me>
References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<psm02m$ad9$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
<psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<5beea984$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 17 Nov 2018 20:56:14 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="b2c3a4c8ea6eb7819a0d872017714744"; logging-data="8473";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+3DLoNt3m4fvP+/KWvjXtz"
User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
Cancel-Lock: sha1:8OyJ/lnnPHDlcd/sOOFK8vmSEqo= sha1:vFdJAhykfH/toIitU8rfmL0hh/E=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644024
[ ukryj nagłówki ]LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
> W dniu 2018-11-16 o 12:13, LordBluzg(R) pisze:
>> W dniu 2018-11-16 o 11:58, Pszemol pisze:
>>> <l...@g...com> wrote:
>>>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
>>>
>>> A gruba gdzie?
>>>
>>> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
>>> zbiorniczka?
>>>
>> Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
>> zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
>> nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
>> miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
>> pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
>>
> Generalnie cienki jest również formą odpowietrzania, bo wiadomo że
> powietrze idzie do góry a cienki w silniku podłączony jest do
> najwyższego miejsca. W ogóle w takim przypadku nie zauwazyłem
> występowania korka cisnieniowego (przynajmniej u mnie w oryginale tak było).
>
Ten Fiacik Punto ma na korku wydrukowane 1.4bar, więc pewnie odpowietrzy
zbiornik przy tym ciśnieniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.18 23:10 LordBluzg(R)
- 17.11.18 23:11 LordBluzg(R)
- 18.11.18 23:23 Pszemol
- 20.11.18 00:35 LordBluzg(R)
- 20.11.18 00:50 LordBluzg(R)
- 20.11.18 02:42 Pszemol
- 20.11.18 09:42 LordBluzg(R)
- 20.11.18 10:07 Pszemol
- 20.11.18 10:14 LordBluzg(R)
- 20.11.18 14:09 Pszemol
- 20.11.18 14:32 yabba
- 20.11.18 14:49 LordBluzg(R)
- 20.11.18 15:28 Pszemol
- 20.11.18 15:40 yabba
- 05.12.18 14:36 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=