-
Data: 2018-12-05 14:36:46
Temat: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"yabba" <g...@g...com> wrote in message
news:pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl...
> W dniu 20-11-2018 o 15:28, Pszemol pisze:
>> yabba <g...@g...com> wrote:
>>> Miałem uszkodzony termostat w podobnym silniku. Wskazówka podnosiła się
>>> na 1/4 skali. Normalną temperaturę pracy można było osiągnąć tylko w
>>> największe letnie upały.
>>> Te silniki długo się nagrzewają same z siebie, więc może TTTM?
>>> Obadaj rury do chłodnicy na zimnym silniku. Powinny być ciągle zimne, a
>>> potem nagle wrzątek. Przy uszkodzonym termostacie, rury nagrzewały się
>>> stopniowo.
>>>
>> Dzięki! Wygląda to na ciekawą metodę diagnostyczną.
>>
>> Ale skoro po tym dlugim czasie wskazowka jednak dochodzi do normalnej
>> wartosci to może termostat ok i TTTMajom.
>
> Zależy w jakiej pozycji termostat się zaciął. Może być otworzony stale na
> 100% przepływu, albo na 75%, albo na 50% albo na 25% albo stale zamknięty
> (przykładowe wartości). Przy pełnym otwarciu oraz na 75%, silnik nigdy się
> nie zagrzeje do normalnej temperatury. Przy 50% nagrzewanie będzie bardzo
> długie, ale ostatecznie osiągnie normę. Przy 25% będzie niby normalnie,
> ale przy dużym obciążeniu silnik się zagotuje. Przy całkowitym zamknięciu
> nie będzie można normalnie użytkować samochodu.
Rozumiem - dzięki za info.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=