  • 11. Data: 2009-07-02 18:54:28
    Temat: Re: Zbigu - "Motocyklem" dookola swiata, czy tak to mialo byc? PR 3 PR
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***newrom
    Aha, czyli taki np Krakow to bys zwiedzal dookola plant tylko ?

    A co w tym Krakowie jest do zwiedziania??? Nawet te planty sie nie nadaja,
    powyzej 1 nie polatasz, slisko kurna i pelno gawiedzi...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 12. Data: 2009-07-02 20:35:00
    Temat: Re: Zbigu - "Motocyklem" dookola swiata, czy tak to mialo byc? PR 3 PR[OT]
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka

    > T i żółte
    > (te najszypsze)
    Sprawdź czy Ci się tego najszypszego chmura nie
    zaczepiła,byłem,polatałem,opony pozamykane,oczywiście wróciłem suchy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2009-07-03 04:33:57
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Sprawdź czy Ci się tego najszypszego chmura nie
    > zaczepiła,byłem,polatałem,opony pozamykane,oczywiście wróciłem suchy:-)

    Eee tak to ostatnio bywa, wyjezdzam z roboty leje, dojezdzam do mostu sucho
    albo na odwrot...(co nie zmienia faktu ze i tak i tak przemoczony dojezdzam
    do celu :)
    Nie dalem rady i chyba w tym tygodniu juz nie polatam na moto - siedze od
    rana na zegrzu :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 14. Data: 2009-07-03 07:07:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

    > Eee tak to ostatnio bywa, wyjezdzam z roboty leje, dojezdzam do mostu
    > sucho albo na odwrot...(co nie zmienia faktu ze i tak i tak przemoczony
    > dojezdzam do celu :)
    ja się jakoś łącznie z poniedziałkiem mijam z mokrym:-)
    > siedze od rana na zegrzu :)
    To jakieś zwierze?:-P

    założyłem szerszą felgę z tyłu i jest o niebo lepiej,nie przycieram
    głowicami tak łatwo.
    Powoli można kombinowac z Radomiem,w końcu powinien się trafić jakiś
    dzień bez deszczu

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2009-07-03 10:09:59
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 02 Jul 2009 15:23:49 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Do Iranu dojechali. Na ich miejscu też nie pchałbym się przez Pakistan,
    >mogliby wrócić w gustownych białych trumienkach jak ten geolog z
    >Krakowa. Poza tym w planie podróży mają kilka przerzutów tak czy siak.
    >Ja tam nadal im zazdraszczam.

    Otóż to. Każdy z nas by się osrał na miętowo gdyby mu pracodawca
    fundnął taką wycieczkę, nie odliczył jej od urlopu i jeszcze płacił w
    tym czasie normalną pensję. Ja to bym mógł wtedy nawet czoperem
    pojechać :P

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 16. Data: 2009-07-03 10:17:48
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Eskimos pisze:

> [...]
    > fundnął taką wycieczkę, nie odliczył jej od urlopu i jeszcze płacił w
    > tym czasie normalną pensję. Ja to bym mógł wtedy nawet czoperem
    Z nas tak,ale oni pewnie w stresie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-07-03 10:23:00
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 2 Jul 2009 08:00:53 +0200, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Dzis dowiedzialem sie ze w Kalkucie sa klimatyzowane taksowki...natomiast
    >jezdzcy nie bardzo wiedza gdzie sa ich motocykle, podobno wiedzieli je kilka
    >dnie temu jak je pakowali do samolotu
    >To jest wlasnie magia radia...

    No ale to nie jest prywatna wyprawa pasjonatów motocyklowych podróży,
    tylko oni są w pracy. A relacje mają byc dla normalnych, przeciętnych
    słuchaczy radia, a nie dla ludzi nastawionych typowo na motocykle.
    Plan zakłada latanie samolotami, jeżdżenie taksówkami itp, bo to nie o
    motocykle w tej całej wyprawie chodzi. One są przy okazji tylko.

    Też się obruszałem jak obejrzałem LWR. Że niby co to za "wyprawa" i ze
    komercja i zero hardkora. Ale pozniej doszedłem do wniosku, ze to tak
    ma być i że tu chodzi o show, o zrobienie programu dla TV/radia i że
    ci ludzie są w pracy i mają narzucone pewne wytyczne.

    A że przy okazji zapewne świetnie się bawią, mają zapewnione
    odpowiednie zaplecze
    medyczno-techniczno-żywieniowo-sprzętowo-logistyczne i nie kosztuje
    ich to ani grosza, to co w tym złego? Jak będą chcieli HC, to pojadą
    sobie za rok na urlop (za własną kasę, beż żadnych zobowiązań i
    _całkowicie_według własnego pomysłu).

  • 18. Data: 2009-07-03 10:55:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Eskimos" napisał w wiadomości

> [...]
    > ich to ani grosza, to co w tym złego? Jak będą chcieli HC, to pojadą
    > sobie za rok na urlop (za własną kasę, beż żadnych zobowiązań i

    A można też zupełnie odwrotnie.

    Najpierw znaleźć sponsora, odbyć samotnie wielką wyprawę R1 przez
    bezdroża a potem zacząć organizować regularne wycieczki na tej trasie.
    Obecność Nicka Sandersa na całej trasie gwarantowana!
    http://www.nicksanders.com/
    7850funtów z przelotami i noclegami.

    Mieszane mam uczucia.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2009-07-03 11:08:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > bezdroża a potem zacząć organizować regularne wycieczki na tej trasie.
    > Obecność Nicka Sandersa na całej trasie gwarantowana!

    Ja też. Chciałby człowiek a tu brakuje jakieś 7800 funtów ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-07-03 12:50:31
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Monster"

    To jakieś zwierze?:-P

    Tak wodne :)

    *** Powoli można kombinowac z Radomiem,w końcu powinien się trafić jakiś
    dzień bez deszczu

    Teraz to ta zarowka zniecheca :) Ale mozna zaczac kombinowac...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)